برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در زنجان

منبع
بروزرسانی
کشف 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در زنجان

موج رسا/ رئیس پلیس آگاهی زنجان از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: در این عملیات ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو کشف شد.

کارآگاه محمدعلی آدینه‌لو، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در شهر  زنجان، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار اداره عملیات ویژه آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره عملیات ویژه به یک متهم دارای سوابق متعدد کیفری مظنون و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی او را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم 34 ساله در تحقیقات اولیه تاکنون به 50 فقره سرقت قطعات داخل خودرو در زنجان اعتراف کرده است و تحقیقات در این باره با دستور مرجع قضائی ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطر نشان کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی عاملی مهم در پیشگیری از سرقت‌ها است، لذا از شهروندان تقاضا داریم همواره رعایت این نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار داده و کار پیشگیری را که مقدم بر دیگر اقدامات بوده و باعث مصونیت اشخاص و اموال می‌باشد، در اولویت قرار دهند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today