برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
اقتصادی

بلاتکلیفی ۵ ماهه بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

منبع
ايلنا
بروزرسانی
بلاتکلیفی ۵ ماهه بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

ایلنا/ نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از افتخارات مجلس یازدهم بوده که امیدواریم با اقدامات سریع از سوی دولت این کار بدون تفسیر رأی اجرایی شود.

 
محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری حدود ۵ ماه بلاتکلیف مانده است، همچنین وضعیت پرداختی معلمان بازنشسته بلاتکلیف مانده و از مسئولان مرتبط درخواست داریم به این موضوع توجه داشته باشند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از افتخارات مجلس یازدهم بوده که امیدواریم با اقدامات سریع از سوی دولت این کار بدون تفسیر رأی اجرایی شود.

وی با اشاره به وقوع سیل و خسارات متعدد در استان خراسان جنوبی گفت: متأسفانه علیرغم اینکه گزارش‌ها از دستگاه‌های مختلف می‌رسد اما سازمان‌های ملی در صحنه حضور میدانی نداشتند، راه‌های استان خراسان شمالی در این حادثه آسیب دیده و همان‌گونه که به آقای بذرپاش نیز مطرح کردم، استان خراسان شمالی نیز جزئی از کشور بوده و لطفا سفری به آنجا داشته باشند.

وحیدی ادامه داد: وزیر راه دستور دادند که در فرودگاه بجنورد استان خراسان شمالی ۷ پرواز در هفته انجام شود اما متأسفانه این مهم انجام نشده و این فرودگاه نیمه تعطیل شده است و سازمان‌های ذیل این وزارتخانه نیز دستورات وزیر را اجرایی نمی‌کنند. 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در حوزه ساخت مسکن ملی شهرهایی مانند پیش قلعه و آوا زمین‌های درجه ۳ در نظر گرفته شده است اما با تناقض روبرو بوده و دستور وزیر جهاد کشاورزی نیز در این رابطه بلاتکلیف مانده است.

وی ضمن تشکر از وزیر نیرو جهت طرح مصوبات مناسب در سفر استانی رئیس جمهور تصریح کرد: اجرایی شدن برخی از این مصوبات مانند ادامه ساخت سد دربند و مطالعات سد خرتوت و نیلوفر که هم اکنون در حال انجام است متوقف نشده و پیمانکار قوی برای آن تعیین شود ضمن اینکه موضوع تأمین آب شرب شهرستان بجنورد از پلنگ دره با ۶۰ درصد پیشیرفت فیزیکی در حال توقف بوده که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین دستور وزیر در خصوص تأمین آب شرب برخی از شهرهای حوزه انتخابیه از چاه‌های حفاری شده ابلاغ شده اما اجرایی نشده است.  وحیدی در پایان از اقدامات سازمان راهداری برای روکش ۱۴۰ کیلومتر آسفالت خراسان شمالی تشکر کرد.

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar