logo

پیش بینی بورس یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

منبع
تجارت نيوز
بروزرسانی
پیش بینی بورس یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

تجارت نیوز/ بازار سهام هفته چهارم خردادماه را در حالی آغاز کرد که تمامی شاخص‌های بازار سرخپوش شدند. حجم و ارزش معاملات خرد نیز همچنان در کف قرار داشت. به نظر می‌رسد با توجه به تعطیلات پیش رو و انتظار برای انتخابات ریاست‌جمهوری، بازار سهام تحرک ویژه‌ای را انتظار نمی‌کشد. 

بازار سهام چهارمین هفته خردادماه را با افت دسته‌جمعی شاخص‌ها و ریزش 90 درصد از نمادهای بازار آغاز کرد. روز شنبه شاخص کل بورس بیش از 14 هزار واحد و شاخص هم‌وزن بیش از سه هزار واحد ریزش کرد و حجم و ارزش معاملات خرد نیز همچنان در کف قرار گرفت.

در نخستین روز هفته، خروج پول حقیقی از سهام نیز ادامه یافت و حتی صندوق‌های درآمد ثابت، تراز منفی پول حقیقی را تجربه کردند. در این میان، دامنه نوسان قیمت سهام همچنان در محدوده دو درصدی باقی ماند و نفس معاملات را گرفت.
 
پیش بینی بورس یکشنبه 27 خرداد 1403
جمعه هشتم تیرماه، موعد انتخابات ریاست‌جمهوری‌ است؛ آن‌طور که به نظر می‌رسد و بررسی‌ بازارهای مختلف نشان می‌دهد، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران تمامی بازارها در حال حاضر فقط نظاره‌گرند و از ورود جدی به معاملات پرهیز می‌کنند. بازار سهام نیز از این وضعیت مستثنی نیست و فعلاً شاهد ورود سرمایه‌گذارانی با استراتژی هدفمند نخواهد بود.
بر همین اساس با توجه به تداوم محدودیت دو درصدی دامنه نوسان سهام و تعطیلات پیش رو، پیش بینی می‌شود بازار سهام فعلاً با حرکت جدی و تازه‌ای روبه‌رو نباشد و همین مسیر ساید و متعادل را ادامه دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره