نماد آخرین خبر

خرید اکانت تلگرام پرمیوم با آیدی و در سریعترین زمان فقط در اوریکس گیم

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
خرید اکانت تلگرام پرمیوم با آیدی و در سریعترین زمان فقط در اوریکس گیم

آخرین خبر/  همانطور که می‏‌دانید امروزه استفاده از شبکه‏‌های مجازی چه برای ایجاد کسب و کار و چه برای ارتباط با دیگران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تلگرام، یکی از پرطرفدارترین پیام‏رسان اجتماعی است که جدیدا با ارائه به روزترین ورژن خود با نام تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) توانسته فاصله‌‏اش را با رقبای خود بیشتر کند. پرمیوم تلگرام، نسخه ارتقاء یافته از تلگرام رایگان است که علاوه بر قابلیت‏‌های تلگرام از امکانات بیشتری از جمله امکانات ایمنی، ارتباطات خصوصی و... نیز برخوردار است. پیشنهاد می‌‏کنم اکانت تلگرام پرمیوم اصلی را با قیمت ارزان و ارسال سریع (کمتر از 5 دقیقه)، فقط از فروشگاه قانونی ORIXGAME تهیه نمایید. در ادامه با من همراه باشید.

  •  چگونگی خرید اکانت تلگرام پرمیوم در فروشگاه اوریکس گیم
  •  مزایای خرید پرمیوم تلگرام
  •  دریافت اکانت تلگرام پرمیوم رایگان
  •  فروشگاه معتبر برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام ارزان

چگونگی خرید اکانت تلگرام پرمیوم در فروشگاه اوریکس گیم

با توجه به اینکه خرید اکانت پرمیوم، به دلیل نداشتن کارت‏‌های بین المللی برای ایرانیان وجود ندارد، بهترین راه برای فعال‏سازی این اشتراک پرطرفدار، خرید از فروشگاه‏‌های معتبر همچون اوریکس گیم است. به دو روش می‏‌توانید در این فروشگاه اقدام به خرید تلگرام پرمیوم کنید.
1- از طریق گیفت کردن: که در اشتراک‏های 1، 3 و 12 ماهه موجود می‏باشد و تنها با درج آیدی تلگرام خود در سایت، گیفت اکانت پرمیوم در کمتر از 5 دقیقه صورت می‏‌گیرد و شما می‌‏توانید به راحتی آن را فعال کنید.
2- از طریق ورود به اکانت: که در اشتراک‏‌های 1 و 12 ماهه موجود می‏‌باشد. در این روش، شما اطلاعات خواسته شده در سایت درج کرده و سپس همکاران ما با استفاده از یک شماره غیر ایرانی وارد اکانت شما شده و به طور مستقیم، تلگرام پرمیوم را برای شما فعال می‏‌کنند. پس از پایان کار برای حفظ امنیت اکانت خود می‏‌توانید شماره مجازی را به شماره خود تغییر دهید. این روش بسیار مقرون به صرفه‏‌تر از خرید پرمیوم با آیدی می‏‌باشد اما زمان بیشتری را صرف می‏‌کند.
هر دو روش بسیار امن و قابلیت تمدید را دارند. همچنین می‌‏توانید با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما، مانند تلگرام و اینستاگرام از کدهای تخفیف فوق العاده و استثنایی که برای فعال کردن تلگرام پریمیوم و دیگر محصولات فروشگاه در نظر می‏‌گیریم نهایت استفاده را ببرید.

مزایای خرید پرمیوم تلگرام

خرید اکانت تلگرام پرمیوم، امکان دسترسی شما به بخش وسیعی از امکانات و قابلیت‌‏های ویژه آن را فراهم می‏کند که برخی از مزایای تلگرام پرمیوم عبارتند از:

  • جایگزین پروفایل متحرک به جای یک عکس ساده و ایجاد تیک آبی در کنار نام شما
  • فعال‏سازی قابلیت استوری
  • امکان ایجاد کانال‏‌های بزرگتر
  • ذخیره سازی نامحدود پیام‌‏ها
  • افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی
  • افزایش دو برابری سرعت و حجم دانلود یک فایل
  • حذف تبلیغات اضافه و امکان تبدیل وویس به متن
  • دسترسی به ایموجی‌‏های شخصی سازی شده و ....

دریافت اکانت تلگرام پرمیوم رایگان

همانطور که قبلا گفته شد، این سرویس مطلقا توسط سایت رسمی تلگرام ارائه نمی‏‌شود. پس هر پیام، لینک و یا تبلیغات مربوط به دریافت اکانت تلگرام پرمیوم رایگان را نادیده بگیرید. در غیر اینصورت منتظر عواقب آن باشید. خرید اکانت پرمیوم اورجینال را فقط در فروشگاه معتبر و قانونی مانند فروشگاه اوریکس گیم جستجو کنید.

فروشگاه معتبر برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام ارزان

اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی، و با سال‌ها تجربه در زمینه فروش محصولات اورجینال و قانونی، بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید کلیه محصولات گیمینگ و مجازی از جمله تلگرام پرمیوم می‏‌باشد. از طرفی با داشتن یک تیم پشتیبانی کاربلد که در تمامی هفت روز هفته حتی تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌‏باشد، می‏‌تواند بهترین گزینه برای انجام سفارشات شما عزیزان باشد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره