نماد آخرین خبر

بیت پین به عنوان اولین صرافی ایرانی همستر کامبت را لیست می‌کند!

منبع
بازار
بروزرسانی
بیت پین به عنوان اولین صرافی ایرانی همستر کامبت را لیست می‌کند!

بازار/  همستر کامبت (Hamster Kombat) را می‌توان نقطه عطفی در تاریخچه ارز‌های دیجیتال در ایران دانست! این بازی تلگرامی که روشی برای ماینینگ ارز همستر یا HKC به حساب می‌آید؛ به سرعت در ایران به محبوبیت رسیده به طوری که محال است که در مترو، اتوبوس، کافه‌ها و... ندیده باشید که مردم روی همستری در بستر تلگرام کلیک می‌کنند. اما چرا بازی همستر تا این حد برای مردم ایران جذاب است؟ آیا این ارز قرار است در صرافی‌های مطرح لیست شود یا خیر؟ اگر بله، قرار است با چه مبلغی خرید و فروش شود؟ چه چالش‌هایی برای مردم ایران در زمینه خرید و فروش این ارز وجود دارد؟
در ادامه‌ی این متن به تمامی این سوالات چالشی در خصوص ارز دیجیتال همستر کمبات پاسخ خواهیم داد.

دلایل محبوبیت همستر کمبات در ایران

شاید اولین دلیل محبوبیت همستر کمبات در ایران، ارائه آن در بستر تلگرام است. از آنجا که اغلب مردم ایران از پیام‌رسان روسی تلگرام استفاده می‌کنند؛ خیلی سریع با این بازی آشنا شده‌اند.
دلیل دیگر محبوبیت همستر کمبات، پروژه نات کوین است. نات کوین نیز در بستر تلگرام ارائه شد و استخراج آن نیز بسیار شبیه همستر است. از آنجا که مردم ایران از نات کوین نیز به شدت استقبال کردند، بسیار طبیعی است که در اولین روزهای معرفی همستر، این پروژه به یکی از ترندهای کریپتویی در ایران تبدیل شود و توجه بسیاری از کاربران ایرانی تلگرام را به خود جلب کند.
از طرفی همستر کمبات با پیشنهادهای بهتری نسبت به نات کوین پا به عرصه ظهور گذاشت و بازی آن ارتقایافته‌تر پروژه نات کوین است. تبلیغات دهان به دهان در ایران نیز دلیل دیگری برای معروفیت این پروژه است. اما توکن‌های این پروژه قرار است با چه مبلغی خرید و فروش شود؟

پیش بینی قیمتی همستر کمبات با چت GPT

هنوز قیمت دقیقی برای همستر کمبات ارائه نشده و با توجه به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی قیمت ارزی که هنوز لیست نشده کار بسیار دشواری است. اما بیاید نظر چت جی پی تی را در خصوص قیمت این ارز در آینده بررسی کنیم. هنگامی که کارشناسان ما از چت جی پی تی در خصوص پیش بینی قیمت توکن همستر کمبات سوال کردند؛ این ربات چند سناریوی احتمالی را بیان کرد:

سناریوی خوش بینانه

طبق نظر چت GPT در بازه زمانی شش ماه تا یک سال آینده، اگر همستر کمبات همچنان به محبوبیت خود ادامه دهد، می‌تواند با حدود قیمتی 0.00001 تا 0.00002 دلار در بازار معامله شود. در بازه زمانی یک تا سه سال آینده، در خوش‌بینانه‌ترین حالت قیمت این ارز به 0.00005 تا 0.0001 دلار خواهد رسید.

سناریوی محافظه کارانه

اگر بخواهیم یک پیش‌بینی منطقی‌تر ارائه دهیم؛ بهتر است به سناریوی محافظه کارانه چت جی پی تی توجه کنیم. اگر این پروژه در آینده یک رشد ارگانیک و بدون پیشرفت ناگهانی و اساسی داشته باشد؛ احتمالا در یک بازه زمانی شش ماه تا یک ساله، با حدود قیمتی 0.000005 تا 0.000007 و در باز زمانی یک تا سه ساله در حدود 0.00001 تا 0.00002 دلار معامله شود.

سناریوی بدبینانه

بیاید فکر کنیم که این پروژه با چالش‌هایی در آینده سه ساله خود روبرو می‌شود که در نتیجه آن کاربران کمتر به آن توجه کنند، در این شرایط ممکن است همستر کمبات با 0.000003 تا 0.000004 دلار معامله شود. در بدترین حالت (یعنی حداقل میزان کاربر و پذیرش در دنیای کریپتوکارنسی) ممکن است این ارز با قیمت 0.000001 دلار یا پایین‌تر در صرافی‌ها معامله شود.
توجه داشته باشید که این سناریوها احتمالی است و هیچ کارشناسی حتی خود توسعه‌دهندگان پروژه نیز نمی‌توانند قیمت دقیق توکن‌های این بازی تلگرامی را قیمت‌گذاری کنند.

چالش‌های خرید و فروش همسترکمبات در ایران

اگر روی سکه‌های همستر خود در بازی تلگرامی همستر کمبات حساب باز کرده‌اید، بهتر است چالش‌های پیش رویتان را به خوبی بشناسید. قبل از هر چیز بهتر است به این نکته توجه کنید که همستر کمبات یا HKC هنوز لیست نشده است و این موضوع نشان می‌دهد که سکه همستر، توکن قابل اعتماد و باثباتی نیست چرا که امکان معامله آن در صرافی‌های معتبر وجود ندارد.
چالش بعدی زمانی است که این توکن (در حالت خوش‌بینانه) در صرافی‌های خارجی لیست شود. اغلب صرافی‌های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند و شما به عنوان یک کاربر ایرانی باید فرایند سختی را پشت سر بگذارید تا بتوانید توکن‌های همستر کمبات را خرید و فروش کنید.

خبر خوب، لیست شدن همستر در صرافی ایرانی بیت پین

انتخاب صرافی ایرانی، برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال در ایران، همیشه یک انتخاب امن‌تر است چرا که چالش‌های مربوط به تحریم‌ها را نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید خرید و فروش هر ارزی را انجام دهید، با ریال معامله کنید و از هر کارت بانکی که دارید برای برداشت و واریز استفاده کنید.
صرافی ارز دیجیتال بیت پین برای راحتی کاربران ایرانی در خرید و فروش HKC ، در تلاش است تا هم‌زمان با صرافی‌های معتبر خارجی همستر کمبات را لیست کند. این موضوع به شما امکان معامله‌ی امن سکه‌های طلایی که برای جمع کردنش ساعت‌ها وقت گذاشته‌اید را فراهم خواهد کرد. در نتیجه بهتر است قبل از لیست شدن این ارز، در بیت پین حساب کاربری ایجاد کنید تا به محض لیست شدن این ارز، بتوانید توکن‌های خود را بفروشید.

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره