نماد آخرین خبر

بیش از ۸۱۲ هزار کاربر راننده اسنپ از طرح‌های تشویقی استفاده از کولر بهره‌مند شدند / اقدامات اسنپ برای سفرهای خنک در روزهای گرم تابستان

منبع
بازار
بروزرسانی
بیش از ۸۱۲ هزار کاربر راننده اسنپ از طرح‌های تشویقی استفاده از کولر بهره‌مند شدند / اقدامات اسنپ برای سفرهای خنک در روزهای گرم تابستان

بازار/ با گرم شدن هوا، اسنپ هر سال با انجام اقداماتی سعی می‌کند تهویه هوا در سفرهای اسنپی را بهبود دهد. امسال نیز با شروع گرما در شهرهای مختلف کشور، اسنپ اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داد. این اقدامات از کانال‌های رسمی اسنپ به طور مرتب اطلاع‌رسانی می‌شود. 
به گزارش روابط عمومی اسنپ، تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای طرح‌های تشویقی اسنپ جهت استفاده کاربران راننده از کولر در سال ۱۴۰۳ هزینه شده است. نزدیک به ۸۰۰ هزار کاربر راننده با استفاده از این طرح بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار سفر خنک اسنپی انجام داده‌اند.
همچنین تاکنون بیش از ۱۲ هزار مورد شارژ کولر از طرف باشگاه رانندگان اسنپ ارائه شده که مبلغ کل تخفیف شارژ گاز کولر در سال ۱۴۰۳ از طرف باشگاه رانندگان اسنپ بیش از ۵ میلیارد تومان بوده است. در ادامه اقدامات اسنپ برای بهبود کیفیت سفرهای تابستانی اسنپ را مرور می‌کنیم.
اطلاع‌رسانی به کاربران راننده
اسنپ، همزمان با شروع فصل گرما، در کانال‌های مختص کاربران راننده‌ در مورد مزایای روشن کردن کولر در سفر، راهکارهای استفاده‌ مناسب از کولر و همچنین الزامی بودن تهویه مناسب سفرها اطلاع‌رسانی می‌کند. اقدامات این شرکت به اطلاع‌رسانی ختم نمی‌شود و اسنپ راهکارهای متعددی برای ترغیب کاربران راننده به استفاده از کولر در ساعات گرم روز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
طرح تابستانی شارژ گاز کولر
با نزدیک شدن به روزهای گرم، اسنپ با درنظر گرفتن تسهیلات ویژه کاربران راننده را تشویق به سرویس کردن کولر خودرو می‌کند. باشگاه رانندگان اسنپ از خرداد ماه «طرح تابستانی شارژ گاز کولر» را برای کاربران راننده سراسر کشور اجرا کرده است. این تخفیف به‌مدت محدود و از طریق سایت کارفیکس در دسترس کاربران راننده قرار گرفته تا با صرف کمترین هزینه (۵۹۹ هزار تومان) به استقبال سفرهای اسنپی در روزهای گرم تابستان بروند. 
در سال ۱۴۰۳، بیش از ۱۲ هزار بار از خدمات شارژ کولر باشگاه رانندگان اسنپ استفاده شده و تاکنون مبلغ کل تخفیف شارژ گاز کولر بیش از ۵ میلیارد تومان بوده است. ارائه خدمات شارژ کولر تا آخر شهریور ادامه دارد.
طرح‌های تشویقی اسنپ روی کمیسیون
اسنپ با رصد کاربران راننده‌ای که به تهویه خودروی خود اهمیت می‌دهند، طرح‌های تشویقی ویژه از جمله تخفیف یا معافیت از کمیسیون در نظر می‌گیرد. طرح تشویقی استفاده از کولر از ابتدای خرداد شروع و به مدت ۶ هفته اجرا شده است. این طرح به صورت هفتگی برای کاربران راننده ارسال می‌شود. در این طرح، به‌ازای هر سفر عادی که نظر مثبت «استفاده از کولر» از طرف مسافران ثبت شود، کمیسیون به‌صورت نیم‌بها محاسبه شده و مبلغ کسرشده بابت کمیسیون پس از پایان طرح برگشت داده خواهد شد. برای کسب تخفیف ۵۰ درصدی کمیسیون لازم است در محدوده زمانی اعلام شده، هیچ نظر منفی «عدم استفاده از کولر» از طرف مسافران در سفرهای عادی اسنپی‌ ثبت نشود. 
تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار کاربر راننده از این طرح استفاده کرده‌اند و بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار سفر خنک اسنپی انجام شده است. ارزش جوایز طرح‌ تشویقی استفاده از کولر در سال ۱۴۰۳ نیز بیش از ۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است.
طرح تشویقی «سفرهای خنک اسنپی» تا پایان شهریور با برگشت ۷‌درصد هزینه سفر (به جای کمیسیون نیم‌بها) به کاربران راننده ادامه خواهد داشت. 
بازخوردهای مسافران در انتهای سفر
کاربران مسافر پس از پایان هر سفر می‌توانند به سفر خود امتیاز دهند و دلایل این امتیاز را نیز انتخاب کنند. با شروع فصل گرما، دو گزینه «استفاده از کولر» و «عدم استفاده از کولر» به نظرسنجی پایان سفر اضافه شده است و مشارکت فعالانه کاربران در این نظرسنجی به اسنپ برای بهینه‌سازی شرایط تهویه خودرو کمک می‌کند. همچنین مشارکت حداکثری مسافران در نظرسنجی پایان سفر می‌تواند در تشویق و دلگرمی کاربران راننده‌‌ای که از کولر استفاده می‌کنند، نقش مهمی داشته باشند. 

الزام روشن کردن کولر در سفرهای اکو‌پلاس
با توجه به الزامی بودن استفاده از کولر در سفرهای اکو‌پلاس، در صورت دریافت بازخورد «عدم استفاده از کولر» از سوی کاربر مسافر، ابتدا قوانین به کاربر راننده اطلاع‌رسانی ‌می‌شود. در صورت تکرار این بازخورد کاربر راننده‌ به مدت یک هفته امکان دریافت سفرهای پلاس را نخواهد داشت. در صورت تکرار بعد از فعالیت مجدد دسترسی کاربر راننده به سرویس پلاس تا انتهای تابستان قطع می‌شود.
گزارش‌های کاربران مسافر به اسنپ کمک می‌کند تا با شناسایی کاربران راننده‌ای که در ساعات اوج گرما به تهویه خودرو توجه نمی‌کنند، آن‌ها را با روش‌های متعدد به استفاده از کولر تشویق کرده و در صورت تکرار محدودیت‌هایی برای این کاربران وضع کند.

 

 

 

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره