نماد آخرین خبر

قیمت گوشت قرمز امروز ۲۹ تیر

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
قیمت گوشت قرمز امروز ۲۹ تیر

خبرآنلاین/ لاشه گوسفندی تنظیم بازار به قیمت ۶۷۹ هزار تومان، ران ممتاز گوسفندی به قیمت ۹۱۹ هزار تومان و گوشت چرخ‌کرده مخلوط هم به قیمت ۳۷۵ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.​ 

 بر اساس داده‌های منتشرشده، قیمت گوشت به دلیل اشباع شدن بازار این محصول نوسان نداشته و همچنان ثابت باقی‌مانده است.
گوشت قرمز یکی از اقلام مصرفی مهم در سفره ایرانیان محسوب می‌شود. با توجه به اهمیت این محصول در سفره خانواده‌های ایرانی، قیمت روزانه این محصول هم اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
قیمت گوشت قرمز امروز، ۲۹ تیر ۱۴۰۳، اعلام شد. بر اساس داده‌های منتشر شده توسط انتخاب، ران گوسفندی با قیمت ۸۱۰ هزار تومان، گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی با قیمت ۶۵۵ هزار تومان و شقه گوسفندی تنظیم بازار هم با قیمت ۶۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 گوشت شقه گوسفندی، ۷۵۹ هزار تومان، ماهیچه گوسفندی یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و راسته مفز گوسفندی سنگسر و شهمیرزاد هم ۶۵۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
سردست گوسفندی بره با قیمت ۷۳۷ هزار تومان، راسته استخوان گوسفندی با قیمت ۷۵۰ هزار تومان و قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد هم با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.
لاشه گوسفندی تنظیم بازار به قیمت ۶۷۹ هزار تومان، ران ممتاز گوسفندی به قیمت ۹۱۹ هزار تومان و گوشت چرخ‌کرده مخلوط هم به قیمت ۳۷۵ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.
درحال حاضر قیمت گوشت در بازار افزایشی نداشته است. همچنین منصور پوریان توضیح داد که بازار گوشت قرمز با گوشت‌های تولید داخل و وارداتی اشباع شده و کمبودی در عرضه وجود نخواهد داشت. این امر باعث شده تا قیمت گوشت در بازار نوسان نداشته باشد.
براساس این گزارش، قیمت گوشت طی چند روز گذشته ثابت بوده و هیچ تغییری نداشته است. چراکه توزیع گوشت تولید داخل و وارداتی باعث شده تا کمبودی در عرضه در بازار وجود نداشته باشد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره