نماد آخرین خبر

پیش‌فروش ۳ محصول مجموعه سایپا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیش‌فروش ۳ محصول مجموعه سایپا

ایسنا/ گروه خودروسازی سایپا، از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) دو محصول خود و زیر مجموعه خود (پارس‌خودرو) را صرفاً برای متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده و کوییک GX-L را برای هر سه گروه متقاضیان عرضه کرده است.

مجموعه گروه خودروسازی سایپا، در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار از صبح امروز (چهارشنبه)، پیش‌فروش سه محصول خود، شامل ساینا S با استاندارد ۸۵گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند S را صرفاً برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و همچنین خودروی کوییک GXR-L با ترمز ESC را برای هر سه گروه متقاضیان (متقاضیان عادی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) آغاز می‌کند.

در این مرحله از پیش فروش خودروهای مجموعه‌ گروه خودروسازی سایپا که از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد، متقاضیان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com اقدام کنند.

موعد تحویل خودروهای از آذر تا اسفند ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و قیمت خودروها مطابق روز تحویل خواهد بود و اکنون در هنگام ثبت‌نام مبلغ علی‌الحساب توسط متقاضیان پرداخت می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره