نماد آخرین خبر

رالی جاده ابریشم به ایران می‌رسد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
رالی جاده ابریشم به ایران می‌رسد

آخرین خبر/ رالی تور گردشگری بین المللی جاده ابریشم که مسیر خود را از پارلمان آلمان آغاز کرده است و به سمت مغولستان حرکت می‌کند، روز پنجشنبه به ایران می‌رسد.
به گزارش روابط عمومی سامانه هوشمند آفرود تیمار، دومین دوره رالی گردشگری جاده ابریشم با هدف کمک به خیریه‌ها در حال برگزاری است. حدود ۳۰ نفر از ملیت‌های مختلف با ۱۱ خودرو کلاسیک مسیر خود را از پارلمان آلمان آغاز کرد‌ه‌اند و روز پنجشنبه، ۱۸ مرداد ماه، از مرز بازرگان وارد ایران می‌شوند. این تور از شهرهای تبریز، زنجان، تهران، گرگان و بجنورد عبور می‌کند و در نهایت از مرز باجیگیران خارج می‌شوند و به سمت مغولستان حرکت می‌کنند.
تمامی خودروهایی که در این رالی شرکت می‌کنند تا پایان مسیر به فروش می‌رسند و مبلغ آن به خیریه‌ها اهدا می‌شود. سال گذشته، در اولین دوره برگزاری رالی جاده ابریشم، یکی از این خودروها در ایران به فروش رسید. در همین راستا روز شنبه، ۲۰ مرداد ماه، مراسمی با سخنرانی سفیر ترکیه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند پخش زنده سفر گردشگران رالی جاده ابریشم در ایران و اخبار این تور را از کانال تیمار در سوپراپلیکیشن روبیکا با آیدی @tmarsilkroad دنبال کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره