نماد آخرین خبر

کشف ۱۷۳ خودروی لوکس قاچاق در کشور

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کشف ۱۷۳ خودروی لوکس قاچاق در کشور

ایسنا/ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام چندین باند قاچاق خودروهای لوکس در نقاط مختلف کشور خبر داد.

سردار حسین رحیمی با تاکید بر لزوم مقابله جدی با قاچاق خودروهای لوکس و اجرای طرح های مختلف پلیس امنیت  اقتصادی برای مقابله جدی با  این موضوع در سطح کشور ، گفت: در سال جاری تعداد ۱۷۳ دستگاه خودروی لوکس قاچاق در استان های مختلف از جمله استان های گلستان، زنجان هرمزگان، بوشهر، آذربایجان غربی کشف شد.

رحیمی با اشاره به اینکه قاچاق خودروهای لوکس زمینه بسیاری دیگر از جرایم ومفاسد اقتصادی را از جمله جعل و کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور فراهم می سازد که این مهم ضرورت برخورد و مقابله با این گونه جرایم را ایجاب می کند، افزود: در این خصوص تاکنون ۱۲۰ نفر متهم دستگیر و شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه در پی کسب اخبار و اطلاعاتی در خصوص نگهداری غیر قانونی چند دستگاه خودروی شاسی بلند در یک مجتمع تجاری در شمال شهر تهران موضوع در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: در بررسی های صورت گرفته تعداد ۲۴ دستگاه خودروی شاسی بلند بدون پلاک شاسی در طبقه منفی سه و چهار این مجتمع تجاری کشف و توقیف شد.

رحیمی با اشاره به اینکه متهم اصلی این پرونده دستگیر شد، گفت: ارزش خودروهای کشف شده بیش ازدو هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا عنوان کرد: هموطنان گرامی می توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص مفاسد و جرایم اقتصادی با شماره ستاد خبری این پلیس با شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره