نماد آخرین خبر

کدام آلت کوین‌ها نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته‌اند

منبع
تجارت نيوز
بروزرسانی
کدام آلت کوین‌ها نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته‌اند

تجارت نیوز/ با افزایش قیمت بیت کوین به ۶۲ هزار دلار، تسلط این ارز دیجیتال در بازار به ۵۷.۷ درصد رسیده است. 

با وجود افزایش سلطه بیت کوین بر بازار، برخی آلت کوین‌ها طی ۹۰ روز گذشته عملکرد بهتری نسبت به آن داشته‌اند، حتی با اینکه فصل مورد انتظار آلت کوین‌ها همچنان به تاخیر افتاده است.
تسلط بیت کوین در بازار یکی از عوامل اصلی در تاخیر فصل آلت کوین‌ها بوده است. با رسیدن سهم بازار بیت کوین به ۵۷.۰۳ درصد، بسیاری از آلت کوین‌ها در حفظ رشد خود دچار مشکل شده‌اند. فقط یک هفته پیش، تسلط بیت کوین به اوج ۵۷.۷۳ درصد رسید که تاثیر قابل توجهی بر عملکرد سایر ارزهای دیجیتال داشت.
افزایش تسلط بیت کوین تقریباً توسط یک الگوی مثلث متقارن که چهار ماه پیش شکل گرفته بود، تأیید شد. این الگو در اواخر ماه ژوئیه تأیید شد و از زمان شکست الگو، تسلط بیت کوین به طور پیوسته افزایش یافت. هدف شاخص، پس از شکست الگو ۵۷.۹۰ درصد تعیین شده بود، اما تسلط بیت کوین پس از رسیدن به ۵۷.۷۳ درصد معکوس شد و تنها اندکی کمتر از هدف تعیین شده باقی ماند.

فصل بیت کوینی بازار رمز ارز
این افزایش تسلط بیت کوین به شدت بر آلت کوین‌ها تأثیر گذاشته و منجر به کاهش و رکود رشد آنها طی ۹۰ روز گذشته شده است. با این حال، برخی آلت کوین‌ها موفق شده‌اند از این روند پیروی نکنند و عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند. در این مدت، چهار توکن اصلی توانستند رشد قابل توجهی داشته باشند و بازده مثبتی در نمودار ۹۰ روزه به ثبت برسانند. این توکن‌ها شامل Kaspa (KAS)، AAVE، Monero (XMR) و XRP بودند که به ترتیب رشد ۳۶، ۲۰، ۱۰ و ۸ درصدی را ثبت کردند. اگرچه این افزایش‌ها بزرگ نیستند، اما نشان‌دهنده تقاضای مداوم و خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به برخی آلت کوین‌ها هستند.

به تاخیر افتادن احتمالی فصل آلت کوین‌ها بر اساس شاخص سلطه بیت کوین، بیشتر تأیید می‌شود. در حال حاضر، بازار در یک فصل بیت کوینی قرار دارد و با توجه به افزایش اخیر تسلط BTC، انتظار می‌رود که رشد آلت کوین‌ها بیشتر به تأخیر بیفتد.
به طور کلی، در حالی که تسلط بیت کوین همچنان در حال افزایش است، برخی آلت کوین‌ها موفق شده‌اند عملکرد بهتری نسبت به آن داشته باشند که نشان‌دهنده تقاضای موجود برای برخی توکن‌ها است. با این حال، تأخیر در فصل آلت کوین‌ها به این معناست که سرمایه‌گذاران آلت کوین‌ها ممکن است نیاز به صبر بیشتری داشته باشند تا بازار به تکامل خود ادامه دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره