نماد آخرین خبر

نرخ کرایه از مرز مهران به نقاط مختلف کشور‌ چقدر است؟

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نرخ کرایه از مرز مهران به نقاط مختلف کشور‌ چقدر است؟

تسنیم/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به موج برگشت زائران در مرز مهران، از اعلام نرخ کرایه جابه‌جایی ناوگان اتوبوسی از مرز مهران به نقاط مختلف کشور خبر داد. 

سید زاهدین چشمه خاور با بیان اینکه از دهم ماه صفر تاکنون 25 هزار و 875 نفر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی از پایانه برکت در مرز مهران به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شدند، گفت: نرخ کرایه جابه‌جایی ناوگان اتوبوسی از مرز مهران به نقاط مختلف کشور اعلام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده جاده‌ای ایلام با بیان اینکه بیش از یکهزار و 808 سفر از دهم صفر تاکنون در پایانه برکت مرز مهران انجام شده است، افزود: در این بازه زمانی 25 هزار و 875 نفر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به نقاط مختلف کشور جابه جا شده‌اند.
وی تاکید کرد: در این بازه زمانی بیش از 2 هزار اتوبوس به مرز مهران وارد و یک هزار و 808 دستگاه اتوبوس از مرز مهران خارج شده است.
چشمه خاور با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان راهداری برای موج بازگشت زوار، یادآور شد: به طور قطع موج بازگشت زوار به دلیل اینکه در یک فرصت کوتاه روی می‌دهد، بسیار مهم بوده و نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی سفر از سوی زوار است. 
وی گفت: سازمان راهداری تمام تمهیدات لازم برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در همه مرزهای کشور به خصوص مرز مهران فراهم کرده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در حال حاضر بیش از 670 دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مستقر و آماده جابه جایی زائران اربعین حسینی از پایانه برکت به سایر نقاط مختلف کشور هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره