نماد آخرین خبر

بازدید وزیر راه از مرز چذابه؛ تردد ۸۰ درصد زائران از مرزهای ایلام و خوزستان است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
بازدید وزیر راه از مرز چذابه؛ تردد ۸۰ درصد زائران از مرزهای ایلام و خوزستان است

تسنیم/وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت:حدود ۵۰ درصد ترددها از مرز مهران، حدود ۳۰ درصد از مرزهای چذابه و شلمچه است.

فرزانه صادق مالواجرد عصر امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از مرز مهران و چذابه بازدید داشتیم و ان‌شاالله در ادامه از شلمچه بازدید خواهیم داشت. دلیل انتخاب این مرزها به این دلیل بوده که بیشترین ورود و خروج زائران از این مرزها انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه حدود 50 درصد ترددها از مرز مهران و حدود 30 درصد از مرزهای چذابه و شلمچه است گفت: طی بازدیدی که از مرز داشتم پیشرفت در زیرساخت‌ها چشمگیر بوده و خدمت‌رسانی به زائران بسیار است.
صادق مالواجرد با بیان اینکه کلیه اتباع از این مرز تردد دارند، بیان کرد: قطعا طی 2 الی 3 روز آینده تعداد بیشتری از زائران وارد مرزها خواهند شد برای افرادی که خود رانندگی می کنند و افرادی که با ناوگان حمل و نقل عمومی در تردد هستند تمهیدات لازم اندیشیده شده و پلیس راهور باید تلاش کند تا قوانین رعایت شود.
وزیر راه و شهرسازی افزود: خوشبختانه قرارگاه پیش بینی های خود را انجام داده است، اینکه تعداد اتوبوس ها به چه صورت باشد تا زائران با مشکل مواجه نشوند بررسی شده و انشالله مشکلی نخواهیم داشت اما قطعا پس از پایان این مراسم برنامه ریزی های بعدی انجام خواهد شد تا برای سال آینده مشکلاتی که اکنون وجود دارد برطرف شود و به بهترین نحو ممکن بتوانیم به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar