نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

فراز: وام‌های دریافتی از سوی مجید عشقی و یک عضو هیأت مدیره بورس بازگردانده می‌شود

منبع
فرازنيوز
بروزرسانی
فراز: وام‌های دریافتی از سوی مجید عشقی و یک عضو هیأت مدیره بورس بازگردانده می‌شود

فرازنیوز/طبق خبرهای موثق، با ورود ریاست شورای عالی بورس و تاکید او بر اهمیت بازیابی اعتماد سهامداران به بازار و همچنین صیانت از حقوق فعالان بازار سرمایه، دو تن از اعضای هیات مدیره یعنی «مجید عشقی» و «حسن فرج‌زاده» اعلام کردند که نسبت به عودت کل وام پرداختی، به فوریت اقدام خواهند کرد.
 
در جلسه امروز شورای عالی بورس به ریاست دکتر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن پذیرش استعفای «مجید عشقی»، موضوع چرایی و دلایل تصویب وام‌های قرض الحسنه در واپسین روزهای دولت پیشین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
طبق خبرهای موثق، با ورود ریاست شورا و تاکید او بر اهمیت بازیابی اعتماد سهامداران به بازار و همچنین صیانت از حقوق فعالان بازار سرمایه، دو تن از اعضای هیات مدیره یعنی «مجید عشقی» و «حسن فرج‌زاده» اعلام کردند که نسبت به عودت کل وام پرداختی، به فوریت اقدام خواهند کرد.
گفتنی است هر چند تاکنون از  تصمیم سه عضو دیگر هیات مدیره در بازگرداندن وام‌های دریافتی اطلاعاتی در دسترس نیست اما به نظر میرسد با جدیت رییس شورا در پیگیری موضوع، سایر اعضا نیز مسیر دو عضو دیگر را در پیش گرفته و به بازگرداندن وام‌های دریافتی تمکین کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره