نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ مهر ۱۴۰۳

منبع
تجارت نيوز
بروزرسانی
پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ مهر ۱۴۰۳

تجارت نیوز/ قیمت طلا و سکه در شروع معاملات اولین روز هفته با افزایش ارزش بازگشایی شد. در ادامه معاملات روز شنبه، سکه امامی از میانه کانال ۴۷ میلیون تومانی فراتر رفت و غیر از نیم‌سکه سایر قطعات یک کانال صعود کردند. افزایش قیمت دلار و رشد اونس جهانی طلا روند صعودی در بازار طلای داخلی را رقم زد.

 قیمت طلا و سکه روز شنبه با روند صعودی در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. افزایش نزدیک به هزار تومانی قیمت دلار در کنار رشد نزدیک به ۶ دلاری اونس جهانی طلا، روند بازار طلا در داخل را با رشد‌های میلیونی همراه کرد.

رشد تنش‌های منطقه‌ای در روز شنبه و حمله دوباره رژیم صهیونیستی به مواضع لبنان، انتظارات تورمی را افزایش داد و بازارهای مالی را با روند صعودی همراه کرد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه
کارشناسان اقتصادی طی روزهای گذشته وعده روزهای آرامی را برای بازارهای مالی می‌دادند اما مشروط به آنکه شرایط سیاسی در داخل و منطقه روزهای بدون تنشی را سپری کند. اکنون باید دید با وجود تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه، دلار در محدوده مشخصی معامله می‌شود تا به ثبات قیمت در بازار طلا کمک کند یا نه! 
نقره گران شد
گفتنی است قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با افزایش پنج دلار و ۴۲ سنتی روی رقم ۲۶۵۸ دلاری در حال معامله است. قیمت اونس نقره روی رقم ۳۱ دلار ۶۳ سنتی در حال معامله است و کاهش محدود سه سنتی دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۶۲ هزار و ۵۱۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۷۸۰ تومانی دارد.

سکه امامی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان گران شد
قیمت سکه امامی شنبه هفتم مهر با رشد یک میلیون و ۶۳۵ هزار تومانی روی رقم ۴۷ میلیون و ۷۲۵ هزار تومانی معامله شد. سکه‌ بهار با افزایش یک میلیون تومانی در سطح ۴۲ میلیون و ۲۰ هزار تومانی ایستاد.
گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه با رشد ۹۰۰ هزار تومانی روی رقم ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ایستاد. قیمت ربع سکه با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی با رقم ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله شد. سکه گرمی با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به کانال هشت میلیون تومانی صعود کرد.

حباب سکه میلیونی بالا رفت
قیمت طلا روز شنبه افزایش قابل توجهی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۵۲۳ هزار تومانی به کانال بالاتر صعود کرد و با رقم ۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۲۰ هزار و ۷۰۰ تومانی به کانال چهار میلیون تومانی صعود کرد و روی رقم چهار میلیون و ۲۵ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۹۷۲ هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه روز شنبه در تمام قطعات به تناسب قیمت افزایش داشت. حباب سکه امامی یک میلیون و ۱۸۳ هزار تومان، سکه بهار ۵۲۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۶۷۹ هزار تومان، ربع سکه ۵۸۹ هزار و سکه گرمی ۱۴۶ هزار تومان رشد داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره