نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

۱۴۰ کیلو شمش طلا در حراج امروز فروخته شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۱۴۰ کیلو شمش طلا در حراج امروز فروخته شد

تسنیم/ ۱۴۰ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان در حراج پنجاه و ششم مرکز مبادله ایران مورد معامله قرار گرفت.

در پنجاه و ششمین جلسه حراج شمش طلا که امروز یک‌شنبه 15 مهرماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، از مجموع 142 کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 140 کیلوگرم با میانگین قیمت پنج میلیارد و 434 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

طی 56 حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، 10 هزار و 684 کیلوگرم شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفت که در نتیجه آن نزدیک به 48 هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد.

گفتنی است، بیستمین جلسه حراج سکه طلا نیز فردا دوشنبه 16 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.
زمان واریز وجه برای شرکت در حراج بیستم که از ساعت 12 روز شنبه 14 مهرماه آغاز شده است، در ساعت 23 امروز یکشنبه 15مهرماه پایان می یابد. پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره