نماد آخرین خبر

بلوبانک روزانه ۹۰۰ میلیون تومان جایزه می‌دهد / کمپین «هر ۳ میلیون، یک شانس» آغاز شد   

منبع
بازار
بروزرسانی
بلوبانک روزانه ۹۰۰ میلیون تومان جایزه می‌دهد / کمپین «هر ۳ میلیون، یک شانس» آغاز شد   

بازار/ پاییز بلوبانک، با کمپین جدیدی آغاز شده است. این بار، این نئوبانک محبوب قرار است در قالب کمپین «هر ۳ میلیون، یک شانس» به ۳۰ کاربر ۳۰ میلیون تومان جایزه بدهد. در واقع، بلو از امروز، روزانه ۹۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی را به شکل تصادفی بین ۳۰ کاربر خود توزیع می‌کند. 
این کمپین از ۱۷ مهر شروع شده و تا ۳۰ مهر به مدت ۱۴ روز ادامه دارد و  با توجه به این که در هر روز ۹۰۰ میلیون تومان جایزه به مشتریان بلو تعلق می‌گیرد، در پایان کمپین در مجموع ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی به ۴۲۰ نفر از کاربران بلو داده می‌شود. اگر هنوز بلو را نصب نکرده‌اید و می‌خواهید شانس برنده شدن داشته باشید، از اینجا نصب کنید. 
احتمالا بعد از خواندن این چند سطر این سوال برای‌تان ایجاد می‌شود که چطور می‌توانید در کمپین «هر ۳ میلیون، یک شانس» شرکت کنید و یکی از برندگان جایزه ۳۰ میلیون تومانی یک روز باشید.
چطور برای کمپین «هر ۳ میلیون، یک شانس» امتیاز جمع کنیم؟
در قاعده کمپین جدید بلو هر کاربر به ازای هر ۳ میلیون تومانی که در حساب خود داشته باشد یک امتیاز به دست می‌آورد. کسب هر یک امتیاز در این کمپین یک شانس شرکت در قرعه‌کشی روزانه بلو محسوب می‌شود. هرچه رقم موجودی بیشتر باشد هم طبیعتا تعداد شانس‌های کاربر بیشتر می‌شود. به این صورت که اگر مانده موجودی شما بین ۳ تا ۵ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان باشد ۲ امتیاز به شما تعلق می‌گیرد.
اگر هم مبلغ موجودی شما ۶ تا ۸ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان باشد ۳ امتیازی می‌شوید و بنابراین، ۳ شانس برای برنده شدن در قرعه‌کشی پیدا می‌کنید. این نحوه محاسبه امتیازها در مبالغ بالاتر نیز به همین شیوه محاسبه می‌شوند. حداقل امتیاز لازم برای شرکت در این کمپین و قرعه‌کشی یک امتیاز است اما سقفی برای امتیاز کاربران وجود ندارد؛ کاربران می‌توانند بی‌نهایت امتیاز داشته باشند. برای مثال، اگر یک کاربر در پایان روز ۹۰۰ میلیون تومان موجودی داشته باشد، ۳۰۰ امتیاز خواهد داشت که به معنای ۳۰۰ شانس برای برنده شدن او است. 
پس، فراموش نکنید که مانده موجودی حساب خود را افزایش بدهید تا امتیازهای بیشتری جمع کنید و  شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشد. این نکته را هم فراموش نکنید که موجودی صفر تا ۲ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان امتیازی ندارید و شانسی هم برای شرکت در قرعه‌کشی نخواهید داشت. پس به فکر افزایش موجودی‌تان، با حداقل سه میلیون تومان، باشید.
برای این که در قرعه‌کشی شرکت داده شوید اهمیتی ندارد که به چه روشی موجودی خود را افزایش دهید. موجودی شما چه در باکس (البته به جز بیگ باکس و باکس سرمایه) باشد، چه در حساب اصلی، تفاوتی ندارد؛ فقط باید این موجودی در پایان روز، بزرگتر مساوی ۳ میلیون تومان معادل حداقل یک امتیاز باشد.
اگر هنوز بلو را نصب نکرده‌اید و می‌خواهید شانس برنده شدن داشته باشید، از اینجا نصب کنید. همان‌طور که گفته شد، قرعه‌کشی کمپین جدید بلوبانک روزانه است و بنابراین، در پایان هر روز فقط کاربرانی که بین یک تا n امتیاز داشته باشند در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. از میان همه کاربرانی که در آن یک روز امتیاز جمع کرده باشند فقط به ۳۰ کاربر، هر نفر ۳۰ میلیون تومان جایزه داده می‌شود.
امتیازهای روزانه‌تان را هر لحظه چک کنید
در بازه ۱۴ روزه کمپین «هر ۳ میلیون، یک شانس» یک کارت به کارت‌های موجود در اپلیکیشن بلوکلاب اضافه می‌شود و امتیاز لایو(زنده) و لحظه‌ای کاربر  در همین کارت به او نمایش داده می‌شود. کاربران در همین کارت، امتیاز یک روز قبل خود را هم می‌توانند ببینند.
هرچند در روزهای برگزاری این کمپین امتیاز کاربران به‌صورت لایو (زنده) به آن‌ها نمایش داده می‌شود و افزایش و کاهش آن قابل مشاهده است، اما امتیاز همه کاربران در پایان روز محاسبه می‌شود؛ در واقع امتیاز نهایی در پایان یک روز اعلام می‌شود و همین امتیاز نهایی ملاک قرعه‌کشی قرار می‌گیرد. 
قرعه‌کشی چطور انجام می‌شود؟
قرعه‌کشی روزانه این کمپین هر روز به‌صورت سیستمی انجام می‌شود و هدیه برندگان به شکل اتوماتیک، یک روز بعد از برنده شدن آن‌ها در ساعت ۱۱ صبح به حساب‌شان واریز می‌شود. 
هر کاربری که در این کمپین ۱۴ روزه یک مرتبه برنده شود در روزهای بعد در قرعه‌کشی شرکت داده نمی‌شود. در واقع، برای این که کاربران بیشتری شانس دریافت جایزه داشته باشند، هر کاربر فقط یک بار می‌تواند برنده این کمپین شود. بنابراین، کاربر برنده بعد از برنده شدن و دریافت جایزه، کارت مربوط به این کمپین در بلوکلاب را به‌صورت منقضی‌شده خواهد دید.

 

 

 

 

 

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره