نماد آخرین خبر
  1. مهم
اقتصادی

وام بانکی ۵۰ میلیون تومانی؛ بدون ضامن و سپرده!

منبع
بازار
بروزرسانی
وام بانکی ۵۰ میلیون تومانی؛ بدون ضامن و سپرده!

بازار/ دریافت وام بانکی همواره یادآور فرایندهای اداری طولانی و سپرده‌های پروپیمان در حساب بانکی است. معمولا دریافت وام برای هزینه‌هایی مانند خرید لوازم خانگی و موارد مشابه، آن‌قدر طولانی و طاقت‌فرساست که بیشترمان ترجیح می‌دهیم اصلا وارد کاغذبازی‌های سرسام‌آور آن نشویم و راه دیگری پیدا کنیم؛ اما حالا به پشتوانه نگاه جدید «دیجی‌پی» به فضای مالی و باور به ایجاد دسترسی همگانی به وام و اعتبار بدون درگیری در فرایندهای پیچیده و خسته‌کننده، دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی، بدون نیاز به سپرده بانکی و ضامن فراهم شده است.

شرایط دریافت وام بانکی ۵۰ میلیونی از دیجی‌پی
برای این که وام دیجی‌پی را دریافت کنید، مسیر ساده‌ای در پیش دارید؛ کافی است به بخش دریافت وام در وبسایت دیجی‌پی مراجعه کنید و مبلغ موردنظرتان را انتخاب کنید. در ادامه با پیمودن مراحل اعتبارسنجی و ثبت نهایی درخواست که همگی به شکل فوری غیرحضوری انجام می‌شود، فرایند را به پایان برسانید.
علاوه بر وب‌سایت، با حضور در شعب حضوری دیجی‌پی نیز می‌توانید برای دریافت وام درخواست دهید.


برای دریافت وام به چه مدارکی نیاز دارید؟
وام ۵۰ میلیونی دیجی‌پی نیاز به سپرده و ضامن ندارد و تنها با ارائه یک برگ چک صیادی، می‌توانید اقدام به درخواست وام کنید. اگر به شکل غیرحضوری فرایند را طی می‌کنید، در اپلیکیشن یا سایت از شما تصویر یک برگ چک صیادی درخواست می‌شود و در صورت تایید، نیاز است تا اصل چک را برای دیجی‌پی ارسال کنید.
اگر به شعب حضوری ما مراجعه کنید، تمام این فرآیند در طول یک ساعت انجام خواهد شد. کارشناسان ما در شعب، برای خلق بهترین تجربه به شما مشاوره خواهند داد.
گفتنی است علاوه بر چک، می‌توانید با سفته نیز تا 30 میلیون تومان وام بگیرید.



 

 

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره