نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران در پرواز‌ها اعلام شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری موظف است ظرف مدت حداکثر ۷ روز برای پرواز‌های داخلی و ۱۴ روز برای پرواز‌های خارجی به شکایات مسافران در قالب حقوق مسافر رسیدگی کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره