ايرنا/ سايپا، پارسخودرو، زامياد و سايپاديزل شرکتهاي زيرمجموعه گروه خودروسازي سايپا که صاحب برند خودروسازي هستند با پيوستن به پويش بينالمللي تشويق مردم به رعايت فاصله اجتماعي و ماندن در خانه، به طور موقت نشانهاي تجاري خود را تغيير دادند.
اين شرکتها با ايجاد فاصله در لوگوهاي جديد خود سعي کردهاند لزوم رعايت فاصله اجتماعي را در دوران شيوع ويروس کرونا و بيماري کوويد-۱۹ يادآوري کنند.
اين اقدام کمپيني است بينالمللي که خودروسازاني نظير آئودي، هيوندايي، مرسدس و ... پيشگام آن بودهاند.
تاکنون بيش از يک ميليون و ۳۵۳ هزار نفر در سراسر جهان به اين بيماري ويروسي مبتلا شده و نزديک به ۷۶ هزار نفر جان خود را از دست دادهاند.
بازار