برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آمار مسافران فرودگاه مهرآباد به دوران قبل از کرونا بازگشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آمار مسافران فرودگاه مهرآباد به دوران قبل از کرونا بازگشت

ايرنا/ همزمان با آغاز تعطيلات عيد سعيد غدير آمار پروازها و جابجايي مسافران در فرودگاه قديمي شهر با افزايش چشمگير به بيش از ۳۵۰ پرواز در روز و جابجايي ۳۵۰ هزار مسافر رسيد.

همزمان با گسترش شيوع کرونا در جهان، پروازها در فرودگاه مهرآباد تهران به يک سوم کاهش يافت و حتي در برخي روزها تعداد ورود و خروج پروازها روي هم رفته به عدد انگشتان يک دست هم نمي‌رسيد.
فروردين امسال آمار جابجايي مسافران به عدد ۵ تا ٧ هزار نفر کاهش يافته بود و تعداد پروازها نيز در برخي روزها تا ۹۰ و در برخي روزها کمتر از ۱۰ پرواز مي رسيد.
اما پايان محدوديت هاي اعمال شده بر سفرهاي داخلي و همزمان تاکيد بر آغاز پروازهاي استاني با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، مسافران هوايي را دوباره به فرودگاه هاي کشور بازگرداند.
روابط عمومي فرودگاه مهرآباد امروز پنج شنبه ۱۶ مرداد اعلام‌کرد که اين فرودگاه روز گذشته و بعد از مدتها يک روز پر ترافيک را گذارنده است.
بر اين اساس ميزان اعزام و پذيرش مسافر از فرودگاه قديمي پايتخت در روز ۱۵ مرداد با ۱۸۰ پرواز ورودي و ۱۷۷ پرواز خروجي به ۳۵۷ پرواز رسيد.
با اين ميزان نشست و برخاست هواپيما در روز گذشته به صورت تقريبي ۳۵ هزار و ۷۰۰ نفر در يک روز جابجا شدند.
در شرايط عادي و قبل از منع سفر به دليل شيوع ويروس «کرونا»، روزانه بيش از ۳۵ هزار مسافر از فرودگاه مهرآباد جابجا مي‌شدند و آمار جابجايي در روز گذشته به قبل از دوران کرونا بازگشت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar