logo

تدوین طرحی برای تامین خودرو پنج دهک پایین

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تدوین طرحی برای تامین خودرو پنج دهک پایین

ايسنا/يک عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي از تدوين طرحي براي خودرودارکردن خانواده‌هاي نيازمند خبر داد و گفت که در اين طرح تامين خودرو براي هر خانوار پنج دهک پايين پيش‌بيني شده است.

   سيدعلي موسوي اظهار کرد: در طرح خودرودار کردن خانواده‌هاي نيازمند پيش‌بيني شده که براي هر خانوار پنج دهک پايين که جزو خانواده‌هاي نيازمند و آسيب‌پذير هستند يک خودرو در نظر گرفته شود.
وي درباره منبع تامين مالي اين طرح نيز گفت:‌ ما سازوکاري را طراحي کرده‌ايم که اين کار به راحتي و بدون هزينه براي دولت انجام شود و ان‌شاءالله به زودي جزئيات اين طرح و سازوکار تامين مالي آن را اعلام خواهيم کرد.
نماينده مردم ملکان در مجلس ادامه داد: البته اين طرح، طرح جامعي است و چند ماده دارد اما مهم‌ترين آن خودرودار کردن خانواده‌هاي نيازمند است.

موسوي با بيان اينکه خاستگاه مجلس يازدهم دهک‌هاي پايين جامعه است، تصريح کرد: من در نطق خود هم اعلام کردم که مجلس يازدهم مجلس شهيد سليماني است و ايشان هم همواره از اقشار مستضعف و دهک‌هاي پايين حمايت مي‌کردند لذا ما دنبال طرح‌هايي براي بهبود وضعيت نيازمندان و اقشار آسيب‌پذير هستيم، از جمله طرح حمايت معيشتي از خانوارهاي پنج دهک پايين نيز ارائه شد و در حوزه خودرو نيز تصميم گرفتيم آن را براي اقشار نيازمند تامين کنيم.

اين نماينده مجلس در پايان گفت که اين طرح پس از جمع‌آوري امضاي نمايندگان تقديم هيات‌رئيسه مجلس خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره