نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

وام مسکن روستایی از امروز ۵۰ میلیونی شد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
وام مسکن روستایی از امروز ۵۰ میلیونی شد

صدا و سيما/ رئيس بنياد مسکن گفت: با ابلاغ اعتبارات ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستايي، از امروز وام مسکن روستايي از ۴۰ ميليون به ۵۰ ميليون تومان تبديل شده است.

آقاي عليرضا تابش در حاشيه مراسم معارفه نماينده جديد، ولي فقيه در بنياد مسکن انقلاب اسلامي افزود: متقاضيان از امروز مي‌توانند تشکيل پرونده دهند و کساني که توان مالي ندارند و در روستا‌هاي کم درآمد زندگي مي‌کنند از حساب ۱۰۰ امام مبلغ ده ميليون به آن‌ها کمک مي‌کنيم.
وي درباره بازسازي واحد‌هاي مسکوني در استان سيستان و بلوچستان که در سيل سال ۹۸ آسيب ديدند گفت: بازسازي ۱۶ هزار واحد مسکوني در اين استان را شروع کرديم که ۵۰ درصد اعتبارات آن را سال گذشته دريافت و ۵۰ درصد آن را نيز امسال در هيئت دولت تصويب و تامين کرديم.
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه در تلاشيم حاشيه نشيني شهر زاهدان را ساماندهي کنيم گفت: در اين طرح ساماندهي زمين‌ها را تفکيک مي‌کنيم و سند تفکيکي به افراد مي‌دهيم و ۱۰ هزار واحد مسکوني در برنامه پيش بيني کرديم تا به آن‌ها وام پرداخت کنيم که ۲۵ ميليون وام بلاعوض پرداخت مي کنيم.
آقاي تابش گفت: در حاشيه بندرچابهار نيز همين طرح را براي دو هزار و ۵۰۰ خانوار تا پايان امسال اجرا مي‌کنيم.
وي افزود: بازسازي روستاي قطور در آذربايجان غربي در نقطه صفر مرزي که تخريب شده است و بازسازي سراب و نقطه‌اي ديگر در آذربايجان شرقي را بايد امسال به پايان برسانيم.
رئيس بنياد مسکن گفت: دربخش تکميلي امسال حدود ۲۵۰ هزار واحد مسکن روستايي را بايد تکميل کنيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره