برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

بالا و پایین شاخص در آخر هفته سبز بورس

منبع
تسنيم
بروزرسانی
بالا و پایین شاخص در آخر هفته سبز بورس

تسنيم/ امروز سهامداران شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني استان مرکزي، پتروشيمي فناوران و خوراک دام پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري صبا تامين، توليدات پتروشيمي قائد بصير و فرابورس ايران بيشترين در فرابورس بيشترين سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جريان معاملات امروز بازار سرمايه با رشد 30هزار و 274واحدي در ارتفاع يک‌ميليون و 611هزار و 454واحدي به کار خود پايان داد و بيش از 14ميليارد و 447ميليون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشي بالغ بر 14هزار و 474ميليارد تومان در بيش از يک‌ميليون و 492هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر اين اساس سهامداران شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني استان مرکزي، پتروشيمي فناوران و خوراک دام پارس بيشترين رشد قيمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري مسکن، سيمان کرمان و گروه صنعتي ملي بيشترين افت قيمت را تجربه کردند.

اين گزارش مي‌افزايد: در بازارهاي فرابورس ايران هم با معامله يک ميليارد و 456ميليون ورقه به‌ارزش 3هزار و 99ميليارد تومان در 635هزار و 109نوبت، شاخص فرابورس (آيفکس) 322واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 35واحد قرار گرفت.

در اين بازار هم امروز سهامداران شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري صبا تامين، توليدات پتروشيمي قائد بصير و فرابورس ايران بيشترين رشد را داشتند و شرکت‌هاي بيمه کوثر، گسترش سرمايه‌گذاري ايرانيان و آتيه داده پرداز بيشترين کاهش قيمت را داشتند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره