برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

اثرگذاری کاهش قیمت مرغ بر بازار گوشت قرمز

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اثرگذاری کاهش قیمت مرغ بر بازار گوشت قرمز

ايسنا/ رئيس اتحاديه گوشت گوسفندي درباره قيمت گوشت قرمز در بازار گفت: کاهش قيمت مرغ در بازار بر روي قيمت گوشت هم اثر گذاشته و قيمت آن را در بازار کنترل کرده است و پيش بيني مي شود تا آخر ماه افزايش قيمتي در گوشت قرمز نداشته باشيم.

علي اصغر ملکي، رئيس اتحاديه گوشت گوسفندي با بيان اينکه قيمت گوشت گوسفندي از اواسط آبان تاکنون روند کاهشي داشته است، اظهار کرد: در حال حاضر شقه گوسفندي بدون دنبه کشتار روز با قيمت ۱۱۵ تا ۱۱۸ هزارتومان به مصرف کنندگان عرضه مي شود.
وي ادامه داد:کاهش قيمت مرغ در بازار بر روي قيمت گوشت هم اثر گذاشته و قيمت آن را در بازار کنترل کرده است و پيش بيني مي شود تا آخر ماه افزايشي قيمتي در گوشت قرمز نداشته باشيم.
رئيس اتحاديه گوشت گوسفندي اضافه کرد: تقاضا براي خريد گوشت گوسفند کاهش يافته است، زيرا مردم معمولا در ابتداي هرماه خريدهاي خود را انجام مي دهند و از طرفي با تعطيل شدن رستوران ها و غذاخوري ها بازار تقريبا با رکود مواجه شده است.
وي تصريح کرد: دام مورد نياز تهران از غرب کشور تامين مي شود و اگر بارش هاي اخير اختلالي در حمل و نقل دام به تهران ايجاد نکنند بازار آرامش خود را حفظ خواهد کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar