logo
برگزیده
اقتصادی

صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت یا یارانه آغاز شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت یا یارانه آغاز شد

ايرنا/ وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در حساب کاربري توئيتر خود از صدور کارت اعتباري با توثيق سهام عدالت يا يارانه بدون نياز به مراجعه به بانک خبر داد.

«محمد شريعتمداري» شامگاه ديشب در حساب کاربري توئيتر خود متني را منتشر کرد.

در اين متن آمده است: «به ابتکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و براي نخستين بار تامين مالي خرد مبتني بر زنجيره توليد از طريق صدور کارت اعتباري خريد با هدف افزايش قدرت خريد مردم و با توثيق سهام عدالت يا يارانه، بدون نياز به مراجعه به بانک آغاز شد»

اين توييت وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با هشتگ يک گام جلوتر منتشر شده است.

 به پشتوانه سهام عدالت کارت اعتباري در اختيار مردم قرار مي‌گيرد که تمام مراحل آن بدون نياز به مراجعه به بانک به صورت الکترونيکي انجام مي شود.
اين کارت براي سهام عدالت يک ميليوني اعتبار ۱۴ ميليون توماني دارد و سهامداران ۵۰۰ هزار توماني مي توانند از اعتبار هفت ميليون توماني بهره مند شوند.
روز گذشته حسن روحاني رييس دولت دوازدهم در اين خصوص گفت: اين يک اقدام رفاهي براي مردم و کمک به توليد است. ما هزينه‌هاي توليد را هم با اين اقدام کم مي‌کنيم بنابراين اين اقدام براي مردم توضيح داده شود.

وي با بيان اينکه پشتوانه اين کارت، اعتباري خواهد بود، گفت: البته مورادي مثل يارانه و اوراق ديگر هم مي‌تواند پشتوانه باشد اما يکي از پشتوانه‌ها که بيش از ۴۰ ميليون نفر به راحتي مي‌توانند از آن استفاده کنند، سهام عدالت است. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره