برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

معاون آبفا: تغییر تعرفه آب در برنامه نیست

منبع
تسنيم
بروزرسانی
معاون آبفا: تغییر تعرفه آب در برنامه نیست

تسنيم/ معاون آبفاي کشور ضمن اشاره به بهره‌مندي ۴ ميليون مشترک از طرح آب اميد گفت: هيچ موضوع تغيير تعرفه آب در دستور کار نيست.

مسعود خشايي ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بيان اينکه طرح آب اميد از دي ماه سال 1399 اجرايي شده است، اظهار داشت: طبق برآورد اوليه 4 ميليون مشترک شامل 15 درصد خانگي مشترکاني هستند که رعايت الگوي مصرف را داشتند از پرداخت هرگونه وجه بابت آب بها معاف هستند.

وي با بيان اينکه با بررسي سه ماهه نخست از اجراي اين طرح حدود چهار ميليون مشترک قبض آب بهاي آنان صفر صادر شده است، افزود: تاکنون بحثي در مورد تغيير تعرفه انجام نشده است و از سوي ديگر منابع خوبي در حوزه آب و فاضلاب پيش‌بيني شده است که بعد از ابلاغ جداول تخصيص پيدا مي‌کند.

معاون آبفا کشور با بيان اينکه با مساعدت و همراهي مجلس شوراي اسلامي بودجه خوبي براي حوزه آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: سال جاري اعتبار خوبي را براي اين حوزه در نظر گرفته شده است و يکي از بهترين سال‌ها از نظر ميزان اعتبار است.

وي ضمن اشاره به اهداف طرح آب اميد گفت: طرح آب اميد با استناد به تصويب نامه هيات وزيران به منظور بهينه‌سازي مصرف و تشويق مشترکان به کاهش مصرف آب در حال اجرا است و مشترکان کم مصرف خانگي که از ابتداي دي‌ماه تا يک سوم الگوي تعيين شده در ماه از آب شرب استفاده کنند، از معافيت 100 درصدي در پرداخت صورتحساب آب‌بها بهره‌مند مي‌شوند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره