برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۳ اردیبهشت

منبع
تجارت نيوز
بروزرسانی
پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۳ اردیبهشت

تجارت نيوز/ بهاي هر اونس طلا در بازار جهان امروز نسبت به روز گذشته چهار دلار کاهش يافت و در بازار ايران هر گرم طلاي ۱۸ عيار نسبت به روز گذشته با ۱۵ هزار تومان افزايش به ۹۹۶ هزار تومان رسيد.

قيمت طلا و سکه امروز هم در بازار تهران صعودي بود.  اين در حالي است که روند قيمت طلا در بازار جهان کاهشي بوده است و امروز هر اونس طلا در بازار جهان با چهار دلار کاهش به نرخ يک هزار و ۸۳۴ دلار معامله شده است.

ابراهيم محمدولي، رئيس اتحاديه طلا و جواهر تهران درباره علت افزايش قيمت طلا و سکه در بازار ايران به تجارت‌نيوز گفت: با صعودي شدن قيمت دلار و بازگشايي واحدهاي صنفي دوباره تقاضا براي خريد سکه و طلاي آب شده زياد شده است و همين افزايش تقاضا و افزايش قيمت دلار،  طلا و سکه را در بازار داخلي صعودي کرد.

او در پيش‌بيني بازار فردا هم توضيح داد: چنانچه روند افزايشي قيمت دلار تداوم داشته باشد، فردا قيمت طلا اندکي گران ‌مي‌شود.

به گفته محمدولي، پس از عيد فطر چنانچه تقاضا براي طلا در بازار کاهش نداشته باشد ممکن است افزايش قيمت طلا دوباره ادامه‌دار شود.

گفتني است در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عيار نسبت به روز گذشته با ۱۵ هزار تومان افزايش به ۹۹۶ هزار تومان رسيد. سکه طرح جديد با ۱۲۰ هزار تومان افزايش با قيمت ۱۰ ميليون و ۱۲۰ هزارتومان معامله شد. نيم سکه اما بدون تغيير قيمت با نرخ پنج ميليون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نسبت به روز گذشته با ۱۵۰ هزار تومان افزايش با قيمت سه ميليون و ۷۵۰ هزار تومان خريد و فروش شد.

بهاي سکه يک گرمي هم ۵۰ هزار تومان ببيشتر شد و با قيمت دو ميليون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره