نماد آخرین خبر

پمپ بنزین ها با قطعی برق تعطیل می شوند؟

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پمپ بنزین ها با قطعی برق تعطیل می شوند؟

ايرنا/سخنگوي شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي گفت: عمده جايگاه هاي سوخت مجهز به دستگاه هاي ديزل ژنراتور هستند و قطع برق با اطلاع رساني به موقع، مشکل جدي براي سوخت رساني ايجاد نخواهد کرد، لذا توصيه مي شود که هموطنان در زمان مناسب جهت سوختگيري به جايگاه ها مراجعه کنند.

فاطمه کاهي، با بيان اينکه به جايگاه‌هاي عرضه سوخت مايع يعني پمپ‌ بنزين‌ها و جايگاه‌هاي عرضه نفت گاز الزامات و دستورالعمل‌هايي ابلاغ شده که بر اساس آن موظف به تجهيز جايگاه به ديزل ژنراتورها هستند، اظهار کرد: جايگاه ها موظف هستند در مواقعي که قطعي برق اتفاق مي‌افتد از طريق ديزل ژنراتورها برق خود را تامين کنند.

وي افزود: اما احيانا ممکن است چون تجهيزات مکانيکي هستند در برخي جايگاه ها ديزل ژنراتوري در سرويس نباشد که اين مورد مي بايست توسط مالک و مسئولين جايگاه مديريت و برطرف شود ولي اکثريت به اتفاق جايگاه‌هاي عرضه سوخت مايع ديزل ژنراتور دارند.

به گفته سخنگوي شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي قطعي برق بيشتر مشمول جايگاه‌هاي سي ان جي مي‌شود و با توجه به اين‌که ديزل ژنراتورها نمي‌توانند برق مصرفي کمپرسورهاي جايگاه‌هاي سي ان جي را تامين کنند با هماهنگي که با شرکت توانير صورت گرفته در ساعات پيک و در زماني محدود برق جايگاه هاي سي ان جي قطع خواهد شد.

کاهي با بيان اينکه از اين بابت همکاري‌هاي لازم را انجام مي‌دهيم، گفت: قطعا در اين رابطه نيز اطلاع رساني عمومي از طريق رسانه ها بايد از جانب شرکت توانير صورت پذيرد تا هموطنان زمان قطعي برق  براي سوختگيري CNG مراجعه نکنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره