نماد آخرین خبر

مهلت پرداخت مالیات سکه تمدید شد

منبع
ايمنا
بروزرسانی
مهلت پرداخت مالیات سکه تمدید شد

ايمنا/رئيس کل سازمان امورمالياتي کشور، از تمديد مهلت ارائه اظهارنامه مالياتي و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون ماليات هاي مستقيم تا ۱۵ تيرماه خبر داد.


اميدعلي پارسا، اظهار کرد: تمديد مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا ۱۵ تيرماه، بنا به درخواست اتاق اصناف ايران و تصويب ستاد ملي مديريت کرونا، صورت گرفته است.
وي با اشاره به مشکلات و شرايط خاص ناشي از شيوع ويروس کرونا در کشور، گفت: صاحبان مشاغل تا ۱۵ تيرماه فرصت دارند ضمن مراجعه به سايت سازمان امور مالياتي کشور به نشاني www.intamedia.ir نسبت به ارائه اظهارنامه مالياتي و يا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون ماليات‌هاي مستقيم اقدام کنند و از تسهيلات و معافيت‌هاي قانوني بهره مند شوند.
بر اين اساس، کليه خريداران حقيقي سکه از بانک مرکزي در سال گذشته هم که تا پايان امروز براي پرداخت ماليات فرصت داشتند، اين مهلت براي آنها نيز تا ۱۵ تير ماه تمديد شده است.

گفتني است، خريداران سکه از بانک مرکزي از سال ۱۳۹۷ مشمول پرداخت ماليات هستند و اگر ماليات خود را تا مهلت تعيين شده نپردازند، به ماليات متعلقه آنها به ازاي هر ماه ديرکرد معادل ۲.۵ درصد جريمه اضافه مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره