logo

خانه های ۷۰متری تهران چند؟

منبع
اقتصاد آنلاين
بروزرسانی
خانه های ۷۰متری تهران چند؟

اقتصاد آنلاين/ در گزارش پيش رو به بررسي قيمت برخي از واحدهاي ۷۰متري که طي روزهاي اخير در آژانس‌هاي املاک شهر تهران به فروش گذاشته شده است، خواهيم پرداخت.

باتوجه به گفته‌هاي کارشناسان مشاور املاک، واحدهايي با متراژ نزديک به 70متر، همچنان جزو خانه‌هاي پرطرفدار محسوب مي‌شود. به عقيده آنان، قيمت يک خانه 70متري در تهران به عوامل مختلفي بستگي دارد؛ مهم‌ترين عامل نيز منطقه و محله است. قيمت مسکن در هر يک از محله‌هاي تهران متفاوت است و بعد از محله ساير عوامل چون سن بنا، امکانات و... در تعيين قيمت تاثير گذار است. در ادامه اين گزارش به بررسي قيمت برخي از خانه‌هاي 70متري که طي روزهاي اخير در آژانس‌هاي املاک شهر تهران به فروش گذاشته شده است، خواهيم پرداخت.

 
 
البته به خاطر داشته باشيد که قيمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف، متغير خواهد بود و حتي واحدهاي يک محله اختلاف قيمت زيادي باهم دارد؛ از اين رو ارقامي که در ادامه مي‌آيد، تنها نمونه‌اي از فايل‌هاست که در تهران به فروش گذاشته شده است و به طور مطلق بيانگر قيمت مسکن در اين محله‌ها نيست؛ بنابراين اقتصادآنلاين دخل و تصرفي در قيمت‌ها ندارد و براي تعيين قيمت مسکن در هر محله بايد عوامل مختلف را مد نظر قرار داد.

نارمک يک محله در شرق تهران بوده که واحدي 65متري و 15ساله در آن متري 26ميليون تومان قيمت‌گذاري شده است. همچنين قيمت مسکن جهت معامله واحدي 67متري و 12ساله در جيحون 20ميليون تومان در ازاي هر متر مربع بود.


واحدي 71متري و 3ساله در سبلان متري 22ميليون تومان به فروش گذاشته شد. همچنين خريد يک خانه 70متري و 10ساله در پونک به 34ميليون تومان سرمايه در ازاي هر متر مربع نياز دارد.


جنت آباد و صادقيه از ديگر محله‌هاي غربي تهران هستند. يک خانه 65متري و 20ساله در جنت آباد متري 30ميليون تومان و واحدي 66متري و 13ساله در صادقيه متري 36ميليون تومان فروخته خواهد شد.

يک دستگاه آپارتمان 70متري و 15سال ساخت در محله پاسداران با قيمت 50ميليون تومان در ازاي هر متر مربع معامله مي‌شود؛ براي خريد واحدي 72متري و نوساز در قيطريه نيز به 80ميليون تومان سرمايه براي هر متر مربع نياز داريد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره