برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

آخرین وضعیت قیمت لوازم خانگی کره ای در بازار

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
آخرین وضعیت قیمت لوازم خانگی کره ای در بازار

خبرآنلاين/ در اواخر بهمن ماه ۹۸ بود که دو برند لوازم خانگي کره اي از بازار لوازم خانگي ايران رخت بربستند و حال با گذشت نزديک به يک سال نيم از وقوع اين اتفاق قيمت لوازم خانگي قاچاق برندهاي نامبرده شده موجود در بازار سر به فلک کشيده است.


 در ميان لوازم خانگي برندهاي سامسونگ و ال جي نسبت لوازم خانگي برند سامسونگ موجود در بازار بسيار بيشتر از لوازم خانگي برند ال جي است و در اين ميان يخچال هاي برندهاي سامسونگ و ال جي يکي از گران ترين لوازم خانگي اين برندها هستند.

يخچال و فريزر هاي برند سامسونگ در محدوده قيمتي ۳۵ تا ۸۰ ميليون تومان خريد و فروش مي شوند؛ در حال حاضر يخچال و فريزر سامسونگ مدل ROSSO۲ در بازار ۷۲ ميليون تومان قيمت خورده است و يخچال و فريزر سامسونگ مدل FSR۱۲ نيز در بازار ۷۸ ميليون تومان قيمت خورده است.

در ميان يخچال و فريزر هاي ارزان تر برند سامسونگ موجود در بازار نيز مي توان به يخچال و فريزر سامسونگ مدل HM۳۴ اشاره کرد که ۵۷ ميليون تومان قيمت خورده است و يخچال و فريزر سامسونگ مدل RL۷۳۰ نيز در حال حاضر در بازار ۳۷ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان قيمت خورده است.

در اين ميان اما يخچال فريزرهاي برند ال جي با قيمت هاي نجومي تري در بازار خريد و فروش مي شود؛ يخچال فريزر سايد باي سايد ال جي سري اينستاويو مدل MDI۷۶۵DB در حال حاضر ۱۵۷ ميليون تومان قيمت خورده است و يخچال سايد باي سايد LG مدل MDN۷۶SS نيز در حال حاضر ۱۱۷ ميليون تومان قيمت خورده است.

کولر گازي هاي برندهاي سامسونگ و ال جي نيز در ميان ساير کولر گازي هاي موجود در بازار با قيمت هاي بالاتري خريد و فروش مي شوند؛ اسپليت کولر گازي سامسونگ مدل AR۲۴MQFRBWK/FA در حال حاضر ۲۱ ميليون و ۵۹۰ هزار تومان قيمت خورده است و اسپليت کولر گازي سامسونگ مدل يونيت خارجي AR۱۸MQFRBWK/FA نيز در حال حاضر در بازار به قيمت ۱۶ ميليون و ۴۳۰ هزار تومان خريد و فروش مي شود.

کولرگازي هاي برند ال جي نيز در دامنه قيمتي مشابهي خريد و فروش مي شوند و به عنوان مثال کولر گازي ال جي مدل M۲۴AKH-SK۲ در حال حاضر در بازار به قيمت ۲۳ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان خريد و فروش مي شود.

ماشين لباس شويي هاي برند سامسونگ نيز در دامنه قيمتي ۱۵ تا ۳۰ ميليون تومان خريد و فروش مي شوند؛ ماشين لباسشويي سامسونگ مدل J۱۲۴۱ ظرفيت ۷ کيلوگرم در حال حاضر در بازار به قيمت ۱۵ ميليون و ۶۵۰ هزار تومان خريد و فروش مي شوند و ماشين لباسشويي سامسونگ مدل P۱۴۹۴ ظرفيت ۹ کيلوگرم نيز در حال حاضر در بازار ۲۷ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان قيمت خورده است.

ماشين لباس شويي هاي برند سامسونگ نيز در دامنه قيمتي ۱۵ تا ۳۰ ميليون تومان خريد و فروش مي شود؛ ماشين ظرفشويي سامسونگ مدل D۱۷۵ در حال حاضر به قيمت ۱۷ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان خريد و فروش مي شود.

دامنه قيمتي جارو برقي هاي برند سامسونگ نيز بسيار گسترده است؛ جارو برقي سامسونگ مدل Prince ۳ در حال حاضر ۱۶ ميليون و ۳۵۵ هزار تومان قيمت خورده است و جارو برقي سامسونگ مدل KING-۱۸ نيز در حال حاضر به قيمت ۴ ميليون و ۳۹۹ هزار تومان در بازار خريد و فروش مي شود.

مايکروويو هاي برند سامسونگ موجود در بازار نيز در دامنه قيمتي ۱۰ تا ۱۵ ميليون تومان در بازار خريد و فروش مي شوند؛ مايکروويو سامسونگ مدل SAMI ۴ در حال حاضر ۱۵ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان قيمت خورده است و مايکروويو سامسونگ مدل GE۲۸۶B نيز در حال حاضر ۹ ميليون و ۳۶۹ هزار تومان قيمت خورده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar