1. برگزیده
اقتصادی

دستور خروج حساب های دولتی از دو بانک

منبع
بروزرسانی
دستور خروج حساب های دولتی از دو بانک
خراسان: بر اساس دستور چندي پيش خزانه داري کل کشور به تمام دستگاههاي اجرايي و استانداري ها، طبق مقررات قانون محاسبات عمومي حساب هاي دستگاه هاي اجرايي بايد در بانک هاي دولتي باشند و با توجه به اينکه بيش از نيمي از سهام بانک هايي چون ملت و صادرات به بخش غيردولتي واگذار شده، تداوم وجود حساب هاي دولتي در اين بانک ها قانوني نبوده و بايد به بانک هاي مشخص شده دولتي منتقل شوند.