دستگیری اخلالگران نظام اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد
بروزرسانی
ايسنا- در راستاي مبارزه با مفاسد کلان اقتصادي، با اقدامات و پيگيريهاي اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کهگيلويه و بويراحمد 12 نفر از اخلالگران اقتصادي که با جعل سند و کلاهبرداري اقدام به توزيع سکه خارج از شبکه بانکي ميکردند، شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش ايسنا، متهمان که همگي کارمندان يکي از بانکهاي استان کهگيلويه و بويراحمد بودند، به واسطه عدم نظارت لازم توسط مسئولان شعبه، با وجود حضور متقاضيان دريافت سکه در نوبتهاي طولاني با شيوههاي مختلف و جعل سند مبادرت به خريد و فروش سکه خارج از روال قانوني ميکردند که با هوشياري ماموران اطلاعاتي دستگير و به مرجع قضايي تحويل شدند.
بر اساس اعترافات متهمان، بالغ بر 3000 سکه توسط ايشان خارج از شبکه بانکي و غيرقانوني خريد و فروش شده است.