logo
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

کنسرت راک برای فلسطین در قلب لندن

منبع
همشهري آنلاين
بروزرسانی
کنسرت راک برای فلسطین در قلب لندن

همشهری آنلاین/ راجر واترز، یوسف اسلام، و رپر لوکی موسیقیدانان مشهور جهان در همبستگی با ملت فلسطین کنسرتی را با عنوان «راک برای فلسطین» برگزار کردند. درآمد حاصل از این کنسرت برای کمک به فلسطینیان در نوار غزه هزینه خواهد شد.

روزنامه کرونیکل فلسطین نوشته، در این کنسرت بار‌ها و بار‌ها بر نسل‎کشی امروز رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید شده است. این مراسم در کلیسای سنت پانکراس در لندن برگزار شده است.

لوکی هنرمند هیپ‎هاپ، روزنامه‎نگار و فعال انگلیسی است که موسیقی خود را با حمایت از فلسطین ترکیب کرده است. یوسف اسلام نیز که پیشتر با اسم کات استیونز شناخته می‎شد در این کنسرت با آهنگ «جهان وحشی» شرکت کرده بود خطاب به جمعیت حاضر در مراسم گفته است: «یک ضرب المثل هست که می‌گوید هرکس یک بی‌گناه را به قتل برساند گویی تمام بشریت را به قتل رسانده است و چه کسی بی‌گناه‌تر از نوزادان و کودکان است؟

راجر واترز ۸۱ ساله نیز در این کنسرت خطاب به حاضران گفت: «ما با چشمانی اشکبار در عصر ناخوشایندی زندگی می‎کنیم. ما با برادران و خواهرانمان در غزه و سایر مناطق اشغالی در فلسطین احساس همدردی می‎کنیم.»

واترز در ادامه با اشاره به انتخابات آینده انگلیس و حمایت کی‎یر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس از نسل‌کشی در غزه گفت: «شما فرصت رای دادن خواهید داشت و می‌توانید بهشت یا جهنم را انتخاب کنید.»

راجر واترز پیش از این نیز بار‌ها از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه انتقاد کرده است.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره