نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

«Interstellar» و موفقیت هایی که برای هانس زیمر به ارمغان آورد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«Interstellar» و موفقیت هایی که برای هانس زیمر به ارمغان آورد

آخرین خبر/ فیلم سینمایی «Interstellar» اولین تک‌ آهنگ دارای گواهی طلایی خود را برای هانز زیمر به دست آورد.

به گزارش فوربز هانس زیمر یکی از موفق ترین آهنگسازان تاریخ سینماست. او چندین جایزه اسکار را به همراه جوایز فراوان دیگر به دست آورده است و دامنه فعالیت او فراتر از هالیوود است. این نوازنده آلمانی الاصل آثاری تولید کرده است که مخاطبان پس از پایان فیلم همچنان به شنیدن آن‌ها ادامه می‌دهند و اکنون به دلیل این اصل افتخار بسیار ویژه‌ای کسب کرده است.

این آهنگساز مشهور اولین گواهینامه تک آهنگ طلایی خود را در ایالات متحده به دست آورد. آهنگ او "Cornfield Chase" این افتخار را از RIAA (انجمن صنعت ضبط آمریکا) دریافت کرده است. (در ایالات متحده آمریکا، انجمن صنعت ضبط آمریکا، که سازمانی حرفه‌ای متشکل از تهیه‌کنندگان و سازندگان موسیقی آمریکایی است (یا RIAA)، گواهی‌نامه‌هایی را بر اساس تعداد آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های فروخته‌شده از طریق خرده‌فروشی و سایر فروشگاه‌های فرعی اهدا می‌کند.)

قطعه مشهور "Cornfield Chase" از موسیقی فیلم «میان ستاره ای» اولین گواهینامه زیمر از نوع RIAA است. در حالی که او در برخی از معروف ترین موسیقی های چند دهه گذشته نقش داشته است، هرگز جایزه ای مانند این را دریافت نکرده بود.

زیمر «Cornfield Chase» را برای فیلم Interstellar ساخته بود.

فیلم کریستوفر نولان در سال 2014 اکران شد و بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت و به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شد. Interstellar به لطف موسیقی ای که هانس زیمر برای این پروژه ایجاد کرد، بسیار بیشتر از حد انتظار دیده شد. موسیقی متن اینسترومنتال به طور باورنکردنی محبوبیت خود را حفظ کرده است، به خصوص در میان جوانان و نوجوانان. آهنگ‌هایی مانند «Cornfield Chase» در پلتفرم‌هایی مانند TikTok به قطعات محبوب و پر بازدید تبدیل شده‌اند و تمام این فعالیت‌ها این اثر محبوب را برای سال‌ها زنده نگه داشته است و مردم از گوش سپردن به آن لذت می برند.

امتیاز اصلی فیلم Interstellar علاوه بر فیلم، یک موفقیت تجاری بود. آلبوم موسیقی این فیلم در رتبه 20 بیلبورد قرار گرفت، که موقعیت نادری برای این فیلم به حساب می آید. این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین موسیقی متن شد، اگرچه زیمر در آن سال آن را به هتل بزرگ بوداپست ساخته الکساندر دسپلات باخت. 

مترجم: رویا قندهاری

منبع: وبسایت فوربز

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar