نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موسیقی

نماهنگی که به مناسبت اربعین حسینی منتشر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ایرنا/ نماهنگ «یار می‌خواند مرا» اثری از گروه سرود بین‌المللی بصیر به مناسبت اربعین حسینی منتشر شد.

نماهنگ «یار می‌خواند مرا» با شعری از حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ناصری، اجرای گروه سرود بین‌المللی بصیر، آهنگسازی، ضبط، تنظیم، میکس و مسترینگ سیدمحمد حسینی به مناسبت اربعین حسینی منتشر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری علاوه بر نویسندگی چندین کتاب، سرودن شعرهای آیینی و فعالیت در حوزه موسیقی، مدیریت مجتمع بین‌المللی بصیر را نیز به عهده دارد.

سیدمهدی سیدبابایی کارگردان نماهنگ «یار می‌خواند مرا» است که تجربه تولید آثاری همچون پدر، ایران وطن ‌ما، کدهای فتح و آفتاب سامرا را دارد.

احسان طاهری تدوینگر و صدابردار و محمدرضا اسکندری فیلمبردار از دیگر عوامل نماهنگ «یار می‌خواند مرا» هستند.

در توضیح نماهنگ «یار می‌خواند مرا» آمده است: «گروه سرود بصیر یکی از ۱۴ کارگروه مجتمع بین‌المللی بصیر است که این اثر را به همت واحد خواهران، برادران، گروه رسانه‌ای و اعضای مجتمع ساخته است. همچنین در این اثر حماسی به شوق و دغدغه همه‌ اقشار و مسلمانان برای حضور در ایام اربعین در کربلای معلی اشاره شده است که جوانان هیئتی حاضر هستند برای شرکت در این راهپیمایی عظیم، خود را به سختی‌ها و مشقّات بیاندازند، نام برد.

امیدواریم این اثر فاخر که برگرفته از موسیقی اصیل ایرانی و شعر آیینی است بتواند لحظاتی ما را به حزن اندوهگین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) متصل کند.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره