نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

رکوردهای موسیقایی رضا بهرام

منبع
رکنا
بروزرسانی
رکوردهای موسیقایی رضا بهرام

رکنا/ رضا بهرام هنرمندی است که توانسته بر خلاف خیلی از خواننده‌های دیگر مسیر صعودی خود را بدون بازگشت به عقب پیش ببرد و این را به سادگی می‌توان از موفقیت کنسرت‌های او در تهران و شهرستان‌ها و همچنین استقبال از تک‌آهنگ‌های منتشر شده او فهمید.

رضا بهرام توانسته رکورددار بیشترین اجرای کنسرت در بزرگ‌ترین سالن ایران (سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس) در قالب ۱۱۰ سانس ۲۵۰۰ نفره در ۴ سال باشد.

محبوبیت رضا بهرام و اشتیاق مخاطب برای دیدار و همخوانی با او به تهران محدود نمی‌شود. در میان موفقیت‌هایش دو اتفاق کم‌سابقه و شاید بی‌سابقه وجود دارد. یکی بیشترین تعداد بلیت فروشی در تبریز که ۱۲ سانس ۱۴۰۰ نفره در پاییز سال ۱۴۰۲ و دیگری بیشترین تعداد سانس متوالی برگزاری کنسرت در یک شهر که به اجرای ۱۶ سانس در ۸ شب در شهر یزد مورخ نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم، پانزدهم و شانزدهم تیر ماه برمی‌گردد.

یکی دیگر از چالش‌های خواننده‌ها، تهیه کننده‌ها و حتی تیم‌های تولید موسیقی این است که چه اثری به بازار موسیقی ارائه کنند. تغییر سلیقه موسیقایی مخاطب، نیاز خواننده به جذب شنونده جدید و راضی نگه داشتن هواداران، فضای پیچیده و گسترده پخش آثار موسیقایی، حجم زیاد قطعات موسیقی که هر روز منتشر می‌شوند از مهم‌ترین دلایلی است که جای نگرانی را در دل باز می‌کنند. اما در این میان رضا بهرام توانسته سه قطعه با نام‌های" گل عشق، دیوانه و کاش " را در شرایطی در کارنامه هنری خود داشته باشد که صفت " پردانلودترین " در زمان منتشر شدن را مقابل خود دارند.

رضا بهرام در کنار موفقیت‌های خود توانسته در اولین دوره جشن تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد با قطعه " عاشقی ممنوع " تندیس بهترین خواننده را دریافت کند.

بهرام خواننده‌ای است توانا که به خوبی توانسته قدم‌های محکم و مطمئنی بردارد و روشن است در آینده روند موفقیت خود را ادامه خواهد داد. با اینکه چهره‌های مطرح دیگری در آثار خود به سبک و سیاق رضا بهرام نزدیک شدند اما هیچ کدام نتوانستند بازخوردی نزدیک به آنچه برای بهرام دیده شد را تجربه کنند. این نشان می‌دهد این خواننده یک پکیج کامل هنری است و قرار نیست فرمول رضا بهرام برای همه نتیجه بخش باشد!

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar