نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

«time»، شاهکار بی نظیری از هانس زیمر

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ در مورد قطعه «تایم» صفت شاهکار به هیج وجه کافی نیست. این قطعه از یک موسیقی فیلم فراتر می‌رود، شاید بهترین اثر هانس زیمر تا به این جای کار. خیلی سخت است و باید برای این جایگاه قطعات ارزشمند و ماندگاری از موسیقیِ عناوینی همچون بین‌ستاره‌ای، گلادیاتور، سه‌گانه‌ی بتمن، دزدان دریایی کارائیب، آخرین سامورایی، شیرشاه و بسیاری بیشتر را کنار بگذاریم ولی شدنیست. این عجیب است که یک قطعه‌ی موسیقی می‌‌تواند اینقدر مغز انسان را درگیر کند و تاثیرگذار باشد.

این عجیب است که یک قطعه‌ی موسیقی می‌‌تواند اینقدر مغز انسان را درگیر کند و تاثیرگذار باشد. تایم در مهم‌ترین لحظات فیلم یعنی لحظات پایانی پخش می‌شود و با پایان تایم، فیلم هم به شکل فوق العاده‌ای تمام می‌شود و ببیننده را با تفکراتش تنها می‌گذارد (به خانه خوش آمدید آقای کاب). این قطعه به اندازه‌ی اسمش بزرگ است، اگر به فصل‌ها فکر کنید به احتمال زیاد یاد شاهکار ویوالدی، چهار فصل می‌افتید، اگر به مهتاب فکر کنید در موسیقی به یاد سونات مهتاب جاودانه‌ی بتهوون می‌افتید و اگر بگویند زمان به یاد تایم هانس زیمر می‌افتید.

قطعاً نود میلیون بازدید برای یک قطعهٔ موسیقی فیلم در یوتیوب و پانصدهزاری که آن را لایک کرده‌اند اشتباه نمی‌کنند، دیدگاه‌ها را بخوانید بسیاری گفته‌اند تایم بهترین آهنگ عمرشان است، خیلی‌ها گفته‌اند این آهنگ در هر لحظه مو به تنشان سیخ می‌کند. چیزی که از آن مطمئن هستم این است که با یکی از چند شاهکار برتر تاریخ موسیقی فیلم روبه‌رو هستید! یک چهار دقیقه و نیم رویایی!

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره