نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

رکوردزنی یک کنسرت، 120 کیلومتر مانده به مشهد

منبع
بروزرسانی
رکوردزنی یک کنسرت، 120 کیلومتر مانده به مشهد

بیلبورد/ حجت اشرف‌زاده با فروش کلیه بلیت‌های کنسرتش که برای بیش از ده سانس در نیشابور تمدید شده، رکوردی جدید در کنسرت‌های استان خراسان را به خود اختصاص داده است.

استقبال جالب از کنسرت این خواننده از سوی همشهری‌هایش، تا جایی ست که به نظر می‌رسد این خواننده احتمالاً تمدید‌های بیشتری را برای کنسرتش در نظر بگیرد.

او شب گذشته و پس از برگزاری هشتمین سانس از این کنسرت در سالن فرهنگسرای سیمرغ نیشابور، با تشکر از مسئولین و مدیران فرهنگی نیشابور، از اجرای برنامه در این شهر ابراز غرور کرد و گفت: «استان خراسان همواره جزء توانمندترین استان‌ها در مباحث هنری و فرهنگی بوده است. ما مفتخریم که در این شب‌ها میزبان شما مردم هنردوست هستیم و از مدیران فرهنگی این شهر و استان نیز سپاس‌گزاریم. بدون شک اگر حمایت و همیاری آن‌ها نبود، هرگز این میزان استقبال را نمی‌دیدیم و پتانسیل بالای فرهنگی شهر نیشابور، پدیدار نمی‌شد. از اینکه در یک محیط فرهنگی و خانوادگی میزبان شما هستیم، خوشحالیم. »

مشهد سالهاست که اجازه برگزاری کنسرت به هیچ خواننده‌ای نداده. محدودیت و برخی موارد مذهبی، اصلی‌ترین دلیل برای ممنوعیت کنسرت در این شهر است که همواره موافقین و مخالفینی داشته. از سوی دیگر پتانسیل بالای استان خراسان در موسیقی و معرفی مشاهیر و بزرگانی چون استاد شجریان، استاد لطفی، کیوان ساکت، ایرج جنتی عطایی، و خواننده‌هایی چون: محسن نامجو، آرون افشار، حجت اشرف‌زاده و… از ظرفیت‌های بالای این استان حکایت دارد.

برگزاری بیش از ده سانس کنسرت در مهرماه امسال در نیشابور و استقبال ده هزار نفری از این کنسرت، بار دیگر بر طرفیت‌های بالای موسیقایی این استان صحه گذاشته است.

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar