برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
موسیقی

کسری حاجی‌زاده و انتشار اثر «عشق خیالی»/ با کمبود سالن اجرا مواجه هستیم

منبع
صبا
بروزرسانی
کسری حاجی‌زاده و انتشار اثر «عشق خیالی»/ با کمبود سالن اجرا مواجه هستیم

صبا/ کسری حاجی‌زاده از انتشار اثر جدید خود با نام «عشق خیالی» خبر داد.

کسری حاجی‌زاده خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار اثر جدیدم با عنوان «عشق خیالی» هستم که ترانه آن توسط منصوره فلامرزی سروده شده است و ملودی و تنظیم آن به عهده متین موسوی بوده که این اثر موسیقایی در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد و تا ماه آینده روانه بازار موسیقی می‌شود.

این خواننده درباره وضعیت نشر موسیقی بیان کرد: در چند ماه اخیر شرایط موسیقی خیلی بهتر شده است یعنی کنسرت‌های پاپ برگزار می‌شود و این موضوع موسیقی را از حالت رکود خارج کرده است زیرا هنر باید در جریان باشد، در غیر این صورت از ذهن مخاطب پاک می‌شود.

وی افزود: البته با کمبود سالن اجرا مواجه هستیم زیرا بعضی از سالن‌ها بسته شده‌اند و فقط چند سالن به اجرای کنسرت‌ها اختصاص دارد.

این هنرمند در ادامه تاکید کرد: موسیقی پاپ که عامه پسند است مانند همه جای دنیا وضعیت بهتری دارد ولی موسیقی نواحی و محلی ما واقعا مورد بی مهری قرار گرفته است زیرا به هیچ طریقی هنرمندان این حوزه نمی‌توانند هنر خود را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه به انواع هنر نیاز دارد و علت این موضوع که موسیقی های دیگر به حاشیه رفته اند مشخص نیست و به نظر من مسئولین باید در این زمینه شفاف سازی کنند.

این خواننده در پایان گفت: بهتر است پلتفرمی ساخته شود تا آثاری که ارزش موسیقایی دارند از طریق آن پلتفرم حمایت شوند زیرا هزینه تولید و تبلیغ آثار موسیقایی واقعا زیاد است در نتیجه این پلتفرم می تواند آثار برتر و ماندگار را معرفی کند و این قدمی در جهت رشد موسیقی خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar