ایرنا/ مراسم افتتاح و بهره برداری از ۱۷ پروژه ریلی و ورود ۲۸۳ ناوگان ریلی تولید داخل و بازسازی شده به شبکه راه آهن کشور، یکشنبه (۱۳ مهر ۱۴۰۴) با حضور ویدئو کنفرانسی رئیسجمهور، وزیر راه و شهرسازی و جبارعلی ذاکری مدیر عامل راهآهن و برگزار شد.
🔹"آخرین خبر" در روبیکا
🔹"آخرین خبر" در ایتا 🔹"آخرین خبر" در بله