ايسنا/ سوگواري عزاداران حسيني در شب چهارم ماه محرم در شيراز برگزار شد. اين مراسم در شامگاه دوم شهريورماه در مجاورت ارگ کريمخاني و آستان مقدس علي ابن حمزه (ع) با رعايت کامل پروتکلهاي بهداشتي و با حضور جمعي از عزاداران برگزار شد.محمدرضا دهداري
به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديدinstagram.com/akharinkhabar