برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پرونده برای تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه ورامین تشکیل شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پرونده برای تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه ورامین تشکیل شد

تسنیم/ دادستان ورامین از احضار و تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی در ورامین خبر داد و گفت: جرائم و تخلفات پیشوا و قرچک بررسی می‌شود و تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است.

علیرضا شمش دادستان ورامین با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان‌های ورامین پیشوا و قرچک اظهار داشت: در حال حاضر در این حوزه انتخابیه شاهد حضور پرشور مردم هستیم.
وی افزود: در زمینه تخلفات و جرائم انتخاباتی با توجه به پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پیش بینی شده و اعلام شده به کاندیداها و فعالان فضای مجازی مشکل خاصی گزارش نشده است.
دادستان ورامین در ادامه گفت: در روز گذشته با توجه به اینکه در فضاهای مجازی موضوعاتی مطرح شده بود و امکان ایجاد التهابات در شهرستان وجود داشت، دو تن از فعالان فضای مجازی به دادستانی احضار شدند و تشکیل پرونده انجام و اقدامات آنها در حوزه قضایی در حال بررسی است.
شمس تصریح کرد: از صبح امروز تاکنون گزارش و تخلف و جرایم انتخابات جدی در این حوزه‌ انتخابیه و شعب اعلام نشده است اما گزارشاتی در خصوص خرید و فروش آرا دریافت کردیم که چندان مستند نبود اما در جهت پیشگیری چندین نفر به منظور توضیح و بررسی احضار شدند.
دادستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: تخلفاتی را نیز در زمینه اعلام زودهنگام برنده شدن در انتخابات به صورت تلویحی داشتیم که با تذکرات تلفنی رفع شده و مشکلی تا این لحظه در روند انتخابات برامون پیشوا و قرچک ایجاد نشده است.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر