ایران قطعنامه سازمان ملل در محکومیت تحریم های اقتصادی یکجانبه آمریکا را به ملت و دولت کوبا تبریک گفت
بروزرسانی
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت امور خارجه، رامين مهمانپرست اظهار داشت: به اعتقاد ما دوره اقدامات ظالمانه و غيرقانوني يکجانبه عليه ملتها به پايان رسيده است.
وي تاکيد کرد: راي قاطع اعضاي مجمع عمومي سازمان ملل متحد به اين قطعنامه نشان دهنده انزواي آمريکا و رژيم صهيونيستي در اعمال اين گونه اقدامات عليه ملتها مي باشد.
شايان ذکر است ، در جلسه روز گذشته مجمع عمومي سازمان ملل متحد، از 193 عضو مجمع، 188 کشور به اين قطعنامه راي مثبت ، 3 کشور راي ممتنع و آمريکا و رژيم اشغالگر قدس به آن راي منفي