logo
  1. برگزیده
سیاسی

واکنش آمریکا به اظهارات باقری درباره تبادل پیام میان تهران- واشنگتن

منبع
ايرنا
بروزرسانی
واکنش آمریکا به اظهارات باقری درباره تبادل پیام میان تهران- واشنگتن

ایرنا/ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات علی باقری سرپرست وزارت خارجه ایران درباره تبادل پیام میان تهران – واشنگتن واکنش نشان داد و بدون تایید سخنان او اعلام کرد که واشنگتن هر زمانی در راستای منافع ملی خود باشد، دارای توانایی ارسال پیام است.

خبرنگاری از متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روز دوشنبه به وقت محلی پرسید: علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران درباره تبادل پیام بین دو ایران و آمریکا اعلام کرد که این تبادل پیام ادامه دارد آیا شما این اظهارات را تایید می کنید؟

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با خودداری از تایید سخنان باقری گفت: «ما همیشه اعلام کرده ایم که دارای توانایی لازم برای ارسال پیام به ایران هستیم و این کار را زمانی که در راستای منافع ما باشد، انجام می دهیم.»

میلر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه توافق یا راه حل دیپلماتیک میان حزب الله و اسرائیل، ایران را نیز شامل می شود؟ پاسخ داد که در خصوص گفتگوها صحبت نخواهد کرد.

او در عین حال گفت: مسلما ما دارای ارتباط مستقیم با حزب الله نیستیم. اما مدتی است که ما به دنبال راه حل دیپلماتیک برای این مساله بوده ایم.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد مذاکرات برای رفع تحریم‌ها گفته است: تبادل پیام قطع نشده و اکنون هم جاری است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar