logo
  1. برگزیده
سیاسی

پورمحمدی : دولت موفق باید به دنبال مردم و بخش خصوصی حرکت کند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پورمحمدی : دولت موفق باید به دنبال مردم و بخش خصوصی حرکت کند

ایرنا/ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به حضور و نقش مردم در سطح کلان حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره معتقدم، اگر دولت بخواهد موفق باشد باید به دنبال مردم و بخش خصوصی حرکت کند.

حجت الاسلام "مصطفی پورمحمدی" امروز (یکشنبه) در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، تعاون و اصناف ایران اظهار داشت: امروز آمده‌ایم که شنونده باشیم و با شما گفتگوهای بیشتری داشته باشیم.
وی‌ با بیان این که برای حل مشکلات و پیشرفت عمومی کشور، نظرات همه را می‌خواهیم، بیان کرد: نمی‌خواهم ادعا کنم و وعده بدهم، امروز جامعه ادعاها و وعده‌ها را قبول ندارد.
پورمحمدی گفت: می‌توانم پیشینه‌ام را مبنای همکاری‌های آینده قرار دهم، اگر دولت بخواهد موفق باشد باید به دنبال مردم و بخش خصوصی حرکت کند.

به گزارش ایرنا، مقابله با تحریم‌ها، دیپلماسی اقتصادی، روابط بین‌المللی کشور، ناترازی زیرساخت‌های تولید، برق و گاز، نبود رغبت نزد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری، مشکلات ارزی، بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی، مبارزه با فساد، تقویت سرمایه اجتماعی در کشور، اصلاح ساختار اقتصادی کشور و تبیین جایگاه دولت و مردم و نقش بخش خصوصی، آسیب‌های اقتصاد تکلیفی و قیمت گذاری دستوری، صدور بخشنامه‌های متعدد، ناترازی انرژی، چگونگی هدایت نقدینگی به سمت بازار و تولید، نقش بازار سرمایه در اقتصاد، بنگاه‌داری بانک‌ها و لزوم تاسیس و راه‌اندازی نهاد تنظیم‌گر و رگولاتور، اجرای سند توسعه بخش تعاون و ارتقای سهم آن به ۲۵درصد در اقتصاد، مبارزه با قاچاق، ناترازی آب و فرونشست زمین، تغییر اقلیم، وضعیت وخیم صنعت هوایی و حمل و نقلی کشور، لزوم توجه به صنعت هوا فضای کشور و ... از جمله مهمترین مسائل و مشکلاتی بود که توسط فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی در این جلسه مطرح شد.
در حال تکمیل...

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره