logo

ترقی: پورمحمدی توانمندی لازم را برای اداره کشور دارد

منبع
نامه نيوز
بروزرسانی
ترقی: پورمحمدی توانمندی لازم را برای اداره کشور دارد

نامه نیوز/  فعال سیاسی گفت: پورمحمدی معتقد به تقویت هنرمندان متدین است و اگر رئیس جمهور شود برای این قشر از هنرمندان امکانات بیشتری را فراهم خواهد کرد.
 
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چالشی ترین روزهای خود قرار دارد. نگاهی به ترکیب نامزدها نشان می دهد که از همه سلایق سیاسی نماینده خود را در عرصه رقابت دارند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره برنامه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر کدام از آقایان که وارد این گود شدند یکسری دیدگاه ها و برنامه هایی برای حل مشکلات کشور دارند که این برنامه ها باید در قالب قانون برنامه هفتم توسعه تعریف و دنبال شود چون این قانون تکلیف را برای دولت آینده کاملا شفاف کرده است. ضمن آنکه بودجه سال 1403 نیز وضعیت روشنی دارد.

وی با تشریح مسیر پیش روی دولت چهاردهم افزود: فکر نمی کنم خیلی نیاز باشد که دولت آینده یکسری ابتکارات خاصی را انجام دهد. دولت فقط می تواند طبق پیش بینی درآمدها و هزینه ها تا پایان سال طبق برنامه 5 ساله روند کار را مشخص کند و به حرکت ها و اقدامات دستگاه های اجرایی سرعت بدهد.

این عضو حزب موتلفه درباره سمت و سوی آرای خاکستری در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: علاوه بر وعده ایجاد رفاه و حل مشکلات اقتصادی، آرای خاکستری بیشتر تحت تأثیر شعار آزادی جهت پیدا می کند. حال باید منتظر ماند و دید برنامه کدامیک از نامزدها بهتر می تواند از این جهت نظر افکارعمومی را به سمت خود جلب کند. البته تجربه نشان می دهد این نوع شعار خیلی از سوی نامزدهای اصولگرا و انقلابی قابل طرح نیست.

وی درباره وجود نامزدهای پوششی در صحنه انتخابات افزود: الان نمی توان قضاوتی داشت. البته نسبت کاندیداها 5 به 1 است یعنی 5 نامزد اصولگرا و یک نامزد اصلاح طلب در صحنه حضور دارند. در نهایت نامزدهای اصولگرا باید ببینند که ماندن شان در صحنه منجر به موفقیت جریان اصولگرایی در کشور می شود یا خیر. اگر ماندن همه در میدان خطری را متوجه جریان اصولگرا کند احتمال دارد تصمیم گرفته شود سایر کاندیداها به نفع نامزدی که اقبال و شانس موفقیت بیشتری دارد کنار بروند.

فعال سیاسی اصولگرا درباره دیدگاه ها و برنامه های حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی اظهار کرد: او با توجه به سوابق کاری در وزارت کشور، سازمان بازرسی کل کشور و وزارت دادگستری به نظر می رسد از توانمندی لازم برای اداره کشور برخوردار است. هم اکنون نیز از طریق رسانه ملی در حال تشریح برنامه هایش برای افکارعمومی است و در مناظرات بهتر می تواند دیدگاه هایش را عرضه کند.

وی درباره قرار آقای پورمحمدی با هنرمندان برای بهبود اوضاع کاری شان افزود: آقای پورمحمدی معتقد به تقویت هنرمندان متدین است و اگر رئیس جمهور شود برای این قشر از هنرمندان امکانات بیشتری را فراهم خواهد کرد.

ترقی گفت: در مجموع آقای پورمحمدی شخصیت متدین، با تقوا، سالم، توانمند و شایسته است. آقای پورمحمدی و خانواده شان از قبل انقلاب در حوزه های مختلف مبارزاتی با رژیم پهلوی نقش آفرین بودند و بعد از انقلاب نیز مسئولیت های مهمی را بر عهده داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره