logo
  1. برگزیده
سیاسی

پزشکیان: وقتی با دختران در خیابان برخورد بد می‌شود، دلمان به درد می‌آید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پزشکیان: وقتی با دختران در خیابان برخورد بد می‌شود، دلمان به درد می‌آید

ایرنا/ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید با همه مذاهب و قومیت ها با عدالت برخورد کنیم، گفت: استخدام ها باید عادلانه باشد نباید فردی با ۲۰ سال سابقه شرکتی باشد و فرد دیگری از راه نرسیده استخدام شود.

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه در جمع مردم غرب استان تهران در شهریار گفت : باید با مردم باعدالت رفتار شود. وی با قرائت روایتی از امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر درجهت انصاف مداری با مردم افزود: مالک به مردم لطف کن خوبی کن با مردم با خشونت رفتار مکن ، مردم دو دسته اند یا برادر دینی تو هستند یا اینکه در خدمت تو هستند.
وی با اشاره به اینکه بااین مردم باید با گذشت و خوبی رفتار کرد، یادآور شد: ما اعتقاد داریم دختران، زنان و مردم همه از ما هستند وقتی با دختران در خیابان برخورد بد می‌شود دلمان به درد می‌آید. این ها دختران ، زنان و مادران ما هستند نباید کاری کنیم که از بیرون به ما خرده بگیرند و با ما برخورد کنند.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: نگو من مسئول هستم و دستور می دهم . قلب ها را تیره می کند و دین را سست می کند و تغییر و دگرگونی را نزدیک می کند پزشکیان گفت : باید با مردم کشور و نه تنها با گروه خودمان با مذاهب و قومیت ها باید با عدالت برخورد کنیم . در استخدام هایی که می شود باعدالت رفتار کنیم نباید طوری باشد که کسی ۲۰ سال شرکتی باشد و یکی از راه نرسیده استخدام شود .
وی در ادامه تصریح کرد: معلمان عزیزی که باغبان های این کشور هستند و بچه های ما را تربیت می کنند سزاوار این نیست که چند شغل دیگر برای تامین زندگی داشته باشند .
این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید زندگی کشاورزان و اقشار مختلف مردم را حل کرد . ما قادر هستیم حل کنیم شروطی دارد اول اینکه عده ای فکر نکنند عقل کل هستند مملکت برای همه است حق ندارند از چیزی که خودشان خوششان می آید انجام دهند و به دیگران انگ بزنند.
پزشکیان بیان داشت: این کشور برای همه ماست و این مردم بر اساس شایستگی حق دارند و باید در قدرت حضور داشته باشند.باید وحدت داشته باشیم .
وی اظهار کرد: آن آدمی که در مناظره از تلویزیون گفت که من نمی گذارم تو رئیس جمهور بشوی، این مردم هستند و خدای این مردم هستند که تصمیم گیرنده هستند.اینها هر که را دلشان خواسته آورده اند و هر که را نخواستند کنار زدند .
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اما خیال خامی است این مردم هستند که تعیین کننده هستند. مساله دوم این است که باید اختلاف داخلی را برای رونق اقتصادی رفع تورم، اختلاف ها را کنار بگذاریم .
پزشکیان گفت: ما هیچ چاره ای نداریم با همسایگان دنیا ارتباط منطقی برای برون رفت از مشکلات خود برقرار کنیم. نمی شود در یک کشور توسعه پیدا کنیم ولی با دنیا دعوا داشته باشیم . همه آن عزیزانی که قهر کردند باید بیایند در صحنه و میدان و با رای خود ثابت کنند که مردم هستند و باید بمانند و باشند.
وی یادآور شد: هر یک از شما یک ستادی داشته باشد و فریاد عدالت خواهی و اسلام را در جامعه بلند کنید . حق ندارند اجحاف و تبعیض در جامعه کنند . دین ما و امام ما علی (ع) حتی برای برادرش اجازه ندادند از بیت المال چیزی اضافه بردارد چطور ما از بیت المال به دیگران می دهیم تا بخورند. وی گفت : این تحریم هایی که اینها می خواهند بماند می دانید برای چیست چون کاسبان تحریم مال مردم را می خوردند و تا دلتان می خواهد می برند نگذارید این اتفاق بیفتد. مشکلات کشور را با علم و کار کارشناسی حل خواهیم کرد .
پزشکیان ادامه داد: راه آب و نان و مسکن با منطق و علم حل می شود و با شعار حل نمی شود ولی نمی خواهم بگویم دروغ می گویید اما اگر وعده بدهید و عمل نکنید صحیح نیست من این قول را به شما می دهم که بنده بارها گفته ام صدای بی صدایان باشم فریاد عزیزانی باشم که امام در وصیت خود می گویند من یار و یاور مظلومان خواهم بود.
وی ادامه داد: حال اسمی از بازنشستگان می آورم ، فرماندهان لشکری بازنشسته می آمدند در مجلس پیش من و دردهای خود را بازگو می کردند واز وضعیت اقتصادی خود نگران بودند. در زمان قبل اگر درجه داری می آمد در پادگان همه می لرزیدند حالا سرلشکری برای نان شب محتاج باشد شرم آور است و ما نباید بگذاریم اتفاق بیفتد .
پزشکیان خاطر نشان کرد : این همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم همه جناح ها و گروه ها که در مظلومیت هستند و در مشکل هستند من قول می دهم که مدافع آنها خواهم بود . ورزشکاران هم همینطور . پزشکیان با شعر حیدر بابا سخنان خود رابه اتمام رساند و گفت : با هم خواهیم بود برای ایران و برای کشورمان.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar