logo
  1. برگزیده
سیاسی

عارف: دولت سیزدهم چه ویژگی خاصی دارد که می‌خواهید قداست الهی به آن بدهید؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
عارف: دولت سیزدهم چه ویژگی خاصی دارد که می‌خواهید قداست الهی به آن بدهید؟

ایسنا/ رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان این‌که «عده ای در مناظره‌های انتخاباتی می خواهند مردم را فریب دهند»، گفت: چرا وعده‌های توخالی می دهید. باید با توجه به منابع کشور باید وعده داد هیچ یک از کاندیداهایی که مدعی هستند درباره افزایش ثروت ملی یک کلمه حرف نزدند.

محمدرضا عارف در بخشی از سخنانش در جمع اعضای ستاد مرکزی امید ضمن تبریک عید سعید غدیر و قدردانی از تلاش اعضای این ستاد بویژه ستادهای استانی و شهرستانی در جهت تلاش برای ارتقاء مشارکت مردم و پیروزی کاندیدای متعلق به گفتمان اصلاح طلبی گفت: بعد از دوم خرداد راهبرد حضور و تاثرگذاری در انتخابات به عنوان یک الزام پذیرفته شده بود.

وی با یاددآوری عملکرد دولت اصلاحات،گفت: با قاطعیت می گویم شاخص های عملکردی دولت اصلاحات با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست. با دستاوردهای ارزنده‌ای که در آن دوره داشتیم نباید روند انتخابات ۸۴ به گونه ای رقم می‌خورد که نتیجه اش را ۸ سال دیدیم.
وی با بیان این‌که «در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال ارتقاء مشارکت و نیز انتخاب فردی که توانایی اجرای کار و همینطور پاکدست و اهل مبارزه با فساد باشد بودیم»، تصریح کرد: واقعا عنایت خداوند بود که در شرایط فعلی به آقای دکتر پزشکیان رسیدیم. از نظر گروه ما همه ویژگی‌های مورد نظر را در آقای دکترپزشکبان می‌بینیم هم اخلاق‌مدار هم پاکدست و هم اهل مبازه با فساد است و به هیچ وجه به دنبال بده و بستان نیست. در زمان وزارت بهداشت هم خوش درخشید به همین دلیل با آرامش خاطر احساس کردم ایشان مناسب ترین فرد برای ریاست جمهوری است است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: می گویند کسی نباید به دولت سیزدهم توهین کند. اولا به هیچ دولتی نباید توهین کرد ولی دولت سیزدهم چه ویژگی خاصی دارد که می خواهید قداست الهی به آن بدهید؟ ما نقدهای جدی به دولت سیزدهم داریم. البته کارهای ارزشمند دولت باید ادامه پیدا کند و کارهایی که نتوانستند و انجام نگرفته است باید انجام شود.
وی ادامه د اد: امروز مساله اصلی کشور اقتصاد و معیشت است. برای حل این مشکلات باید برنامه ارائه شود با شعار که نمی‌شود مشکلات را حل کرد. یک کاندیدایی می گوید اگر انتخاب شوم این مقدار می دهم این سخن یعنی از برنامه و بودجه هیچ چیزی نمی داند مگر می شود بدون اجازه مجلس اقدامی انجام داد. خوب وقتی از برنامه و بودجه هیچ چیزی نمی دانید چرا کاندیدای ریاست جمهوری می شوید؟
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان این‌که «عده ای در مناظره های انتخاباتی می خواهند مردم را فریب دهند»، خاطرنشان کرد: چرا وعده های توخالی می دهید. باید با توجه به منابع کشور باید وعده داد هیچ یک از کاندیداهایی که مدعی هستند درباره افزایش ثروت ملی یک کلمه حرف نزدند.
عارف با اشاره به ویژگی‌های پزشکیان، تاکید کرد: دکتر پزشکیان مناسب ترین برنامه ها را برای اداره کشور دارد و ایشان راه حل مشکلات کشور است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar